#SUBVENCIONSBCN 2024: JA ESTÀ publicada la resolució provisional. Consulteu-la!
2024-05-22
Amb data 22 de maig, s’ha publicat la resolució provisional d’atorgament o denegació de la Convocatòria general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona del 2024. En aquest document, podeu consultar si la subvenció que vau sol·licitar per als vostres projectes ha estat atorgada total o parcialment, denegada o inadmesa.
Tingueu en compte que un cop publicada la resolució, s’obren els següents terminis:
- Presentació de la documentació requerida i al·legacions del 23 de maig fins el 5 de juny inclòs (10 dies hàbils).
- Presentació de reformulacions del 23 de maig fins el 19 de juny inclòs (20 dies hàbils).
A continuació, resumim els aspectes claus que heu de tenir en compte. També podeu fer clic aquí per consultar la resolució:
Documentació a aportar
Una de les opcions que us podeu trobar en la resolució provisional és que se us requereixi aportar documentació (còpia dels estatuts, del NIF, declaració de transparència, esmenes de deutes amb Hisenda…). En aquesta FAQ expliquem com aconseguir-la.
Cal que presenteu aquesta documentació durant el termini establert, és a dir, fins el 5 de juny, ja que si no ho feu, se us denegarà la subvenció en la resolució definitiva.
Al·legacions
En cas que us hagin denegat la subvenció o bé us hagin atorgat un import inferior al sol·licitat i no estigueu d’acord, podeu presentar una al·legació per fer constar per escrit la vostra disconformitat i que es doni resposta a aquesta en la resolució definitiva.
El termini per presentar-la és fins el 5 de juny i podeu utilitzar el següent model: Model al·legació.
Reformulació
Si l’import que us han atorgat és inferior al que vau sol·licitar i això afecta a l’execució del projecte, serà important presentar la reformulació. En aquesta, cal mantenir en tot moment els objectius del projecte original, tot adaptant el pressupost del projecte a l’import atorgat.
El termini per presentar-ho és de 20 dies hàbils, fins al 19 de juny. Per a conèixer en detall els requisits, quin document hem d’utilitzar o quin import es pot reduir dels fons propis, entre altres aspectes, podeu consultar aquest pas a pas.
Podeu consultar més informació sobre aquests aspectes en aquest enllaç. Un cop finalitzi el termini i es revisi la documentació aportada i les al·legacions presentades, es publicarà al BOPB la resolució definitiva. En aquesta, hi constarà la resposta a les al·legacions i el llistat definitiu de les sol·licituds de subvencions atorgades o denegades.
Presentació telemàtica
Tota aquesta documentació (reformulació, al·legacions, documentació a aportar…) cal presentar-la de forma telemàtica a través del tràmit corresponent a la Convocatòria general de subvencions, tot utilitzant el mateix certificat digital amb el que vau fer la sol·licitud.
Consulteu el pas a pas sobre com fer-ho: Com annexem documentació?
Necessiteu més ajuda?
Us animem a consultar l’Especial TJ subvencions on podreu trobar informació sobre:
- Pas a pas sobre la reformulació
- Preguntes Freqüents sobre la resolució, reformulació, modificació i altres
- Recursos i opcions de suport
- Certificat digital
Per a una atenció personalitzada, també ens podeu trucar (93 256 41 18) o contactar a través d’aquest formulari de consulta. Us en donarem resposta com més aviat millor.
Som el vostre centre d’atenció i consulta per ajudar-vos a resoldre els vostres dubtes!
Voleu estar al dia de totes les novetats del sector? Seguiu-nos a les nostres xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram), subscriviu-vos al butlletí electrònic TJExpress o estigueu atentes a la nostra web.