Tot el que cal saber per sol·licitar el certificat digital

 2018-04-19

A partir de l’octubre del 2018 totes les associacions que hagin de realitzar algun tràmit amb l’Ajuntament, amb la Generalitat o amb l’Estat hauran de disposar d’un certificat digital per tal de poder fer-lo.

Això vol dir que, per realitzar tràmits tant habituals com sol·licitar subvencions o pagar impostos serà imprescindible tenir el certificat digital i que, per tant, és important que les associacions el tramitin durant els propers mesos.

Per tal de facilitar al màxim la tramitació del certificat a les entitats que encara no el tenen, des de Torre Jussana obrim un especial web on hi anirem recopilant els principals recursos sobre el certificat digital, quines opcions hi ha i quins són els passos a seguir per tal de sol·licitar-lo. Si encara no teniu el certificat us animem a consultar-lo

Especial certificat digital

 

També oferim #TJFormació

Durant els propers mesos, en coordinació amb l’Ajuntament i el teixit associatiu de cada districte, realitzarem xerrades informatives sobre el certificat digital i com sol·licitar-lo a cada territori, que estaran obertes a totes les entitats de la ciutat.

La primera serà a TJ i correspondrà al Districte d’Horta-Guinardó.

#TJFormació – El certificat digital: què com i per què?

Dia: 7 de maig

Hora: 18 h

Lloc: Torre Jussana (Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30)

En aquesta formació de TJ es contextualitzarà la nova cultura relacional entre organitzacions i l’administració i s’explicaran els diferents certificats digitals i com obtenir-los.

 

Ves al contingut