#SUBVENCIONSBCN 2025: Sessió informativa de la RESOLUCIÓ PROVISIONAL I REFORMULACIÓ
2025-05-07

Ben aviat es publicarà la resolució provisional d’atorgament i denegació de la Convocatòria general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona del 2025. Com podem saber si ens han atorgat la subvenció? En quins casos podem reformular i quins requisits ha de complir? Quina diferència hi ha entre reformulació i modificació? Com podem presentar al·legacions?
Per donar resposta a totes aquestes preguntes, hem organitzat una sessió informativa en línia per complementar tota la informació que trobareu a l’especial web sobre les #SubvencionsBCN.
SESSIÓ INFORMATIVA EN LÍNIA
La sessió es farà el proper dijous 15 de maig de 10h a 12h, i quedarà enregistrada perquè la pugueu consultar més endavant.
Us podeu inscriure a la sessió informativa en el següent enllaç:
De què parlarem en aquesta sessió?
- Fases i calendari de les subvencions
- Resolució provisional: aspectes claus i terminis: requeriment de documentació, al·legacions, renúncia…
- La reformulació és la clau: requisits, terminis i documents.
- La modificació: característiques, documents i altres
- Recursos i espai de resolució de dubtes sobre el tema
MÉS INFORMACIÓ I RECURSOS
Com ja sabeu, disposem d’un especial web sobre les #SubvencionsBCN amb informació i recursos sobre les diverses fases de les subvencions. Un cop publicada la resolució, s’actualitzarà aquesta pàgina amb tot el contingut referent a la resolució i reformulació del 2025.

Necessiteu més ajuda?
Cap problema. Només cal que ens envieu la vostra consulta a través d’aquest formulari (indicant com a temàtica “SubvencionsBCN – Convocatòria general) i us donarem resposta el més aviat possible.
Som el vostre centre d’atenció i consulta per ajudar-vos a resoldre els vostres dubtes!
Voleu estar al dia de totes les novetats del sector? Seguiu-nos a les nostres xarxes socials (Facebook, Youtube i Instagram), subscriviu-vos al butlletí electrònic TJExpress o estigueu atentes a la nostra web.