Entrenador/a Futbol Sala
Associació Sociocultural La Cosa Nostra
Correu de contacte lcncanpeguera@gmail.com
Fins el 01/05/2025
Des del Casal de Barri La Cosa Nostra i dins del projecte educatiu a partir de l’esport, estem cercant entrenador/a voluntari/a per l’equip de futsal:
- Dimarts i Dijous de 19:30 a 21:00 amb jugadors a partir de 18 anys. Possibilitat de partits en horaris diferents.
Per tal de poder donar continuïtat al projecte i establir un/a entrenador/a referent per als participants, es demana el compromís mínim d’un trimestre.
El perfil que cerquem per a conduir els entrenaments de Futbol Sala al Casal és una persona dinàmica amb esperit engrescador, amb experiència amb diferents grups d’edat (preferiblement joves i adolescents), amb capacitat per resoldre conflictes i amb nocions bàsiques de Futbol (no és necessària la possessió de cap titulació ni experiència com a entrenador/a).