Una persona amb coneixements administratius i informàtics (paquet Office) per suport a la Secretaria Tècnica i a la Junta de la Federació
Enviar CV a secretaria@poblesec.org
Fins el 22/01/2024
SALARI: Segons escala salarial del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, grup professional V, Oficial Administratiu/va.
Oferta de feina Administratiu/iva
Descripció de l’entitat
La Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec és una federació d’associacions i entitats, sense ànim de lucre, amb compromís social i cultural al barri del Poble-Sec de Barcelona. Té per objectius, entre d’altres, fomentar i defensar la vida associativa i la participació ciutadana, col·laborar en la millora de les condicions de vida quotidiana, defensar el dret de totes les persones i col·lectivitats a l’accés a la cultura, promocionar tota classe d’activitats de caràcter general i d’interès col·lectiu per als veïns i veïnes del barri, afavorir la inclusió social de col·lectius en risc i afavorir la convivència i la participació.
Necessitem
- Una persona amb coneixements administratius i informàtics (paquet Office) per suport a la Secretaria Tècnica i a la Junta de la Federació.
- Les persones interessades han de fer arribar el seu CV a secretaria@poblesec.org abans de dilluns 22 de gener de 2024.
Funcions
- Emissió i enviament de factures.
- Preparació dels pagaments setmanals.
- Suport documental de subvencions, tant per les peticions com per les justificacions.
- Suport administratiu a la Secretaria Tècnica i a la Junta de Coordinadora d’activitats realitzades al Poble-sec.
- Arxiu físic i control informàtic dels documents administratius.
- Treball en xarxa amb els projectes de la Coordinadora d’Entitats del Poble sec.
- Atenció i recepció de peticions de les entitats que formen part de la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec.
Requisits indispensables:
- Formació Professional de Gestió Administrativa o similar.
- Experiència en tasques administratives.
- Experiència en el treball en xarxa amb entitats externes i/o agents socials.
- Domini del paquet Office.
- Domini del català i castellà parlat i escrit.
- Ús avançat en eines TIC i recursos en xarxa.
Recomanable:
- Coneixements de comptabilitat.
- Coneixements del barri del Poble-sec i del seu teixit associatiu.
- Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
Perfil
- Cerquem una persona amb habilitats en les relacions interpersonals i amb capacitat de comunicació.
- Una persona dinàmica, autònoma i motivada per la feina, amb iniciativa, amb capacitat de treballar en equip i d’innovar.
- Capacitats organitzatives.
S’ofereix
- Jornada de treball de 15 hores setmanals presencials.
- Horari pels matins a concretar de dilluns a divendres.
- Contracte indefinit. Incorporació immediata.