Un/a Tècnic/a d’administració

Calidoscoop

Fins el 10/02/2023


SALARI: 1.034€ bruts mensuals (12 pagues).

Busquem un/a tècnic/a d’administració

Ets una persona que t’agrada gestionar projectes d’economia social i solidària? Vols contribuir en el desenvolupament i l’administració d’un projecte cooperatiu? Aquesta oferta és per a tu!

Calidoscoop som una consultora socioempresarial que des del 2012 acompanyem persones, projectes, organitzacions i institucions, amb l’objectiu de millorar i fer créixer l’economia social i cooperativa, promovent un desenvolupament local harmònic, socialment més just, més cohesionat i més sostenible, econòmicament i ambientalment.

MISSIÓ I FUNCIONS A DESENVOLUPAR EN EL LLOC DE TREBALL

Donar suport administratiu en l’execució, seguiment i justificació de projectes en el marc de l’economia social, l’emprenedoria i el cooperativisme en el territori. Així mateix donar suport en la gestió administrativa de la cooperativa en coordinació amb la responsable econòmica de l’empresa i amb la gestoria.

Funcions

  • Suport administratiu en l’execució de projectes. Seguiment del cicle de projectes.
  • Identificació, preparació i presentació de documentació, gestió de les accions vinculades, avaluació i justificació tècnica‐, coordinació amb els agents implicats, etc.).
  • Gestió econòmica de projectes. Seguiment i control econòmic, justificació econòmica i preparació auditoria.
  • Suport administratiu en la gestió econòmica de l’empresa.
  • Desenvolupament de tasques administratives, organitzatives i logístiques de l’entitat. Arxiu, documentació, registres, programari, local, agenda, etc.
  • Suport a la comunicació de la cooperativa.
  • Coordinació amb la resta de l’equip de Calidoscoop.

QUIN PERFIL BUSQUEM?

Requisits

  • Formació reglada en l’àmbit de la gestió i l’administració econòmica: títol acadèmic. Grau Mig o Superior en Administració o formació universitària en ADE, Ciències empresarials, Econòmiques.
  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Nivell alt en l’ús de programari de presentació, de gestió de dades (especialment fulls de càlcul), correu electrònic i eines de treball telemàtiques (videoconferències, documents col∙laboratius, etc.).

Experiència

  • Experiència mínima de 3 anys i contrastada en les funcions descrites. Especialment en la gestió administrativa de programes subvencionats.

Competències clau

  • Capacitat organitzativa i de planificació.
  • Proactivitat i capacitat resolutiva.
  • Treball en equip.
  • Habilitats relacionals i comunicatives.
  • Adaptabilitat a l’entorn i a les necessitats dels projectes.

Altres coneixements i experiència desitjables

  • Economia social i solidària i cooperativisme.
  • Gestió de projectes, especialment en la conceptualització, pressupost i justificació de projectes subvencionables.
  • Gestió financera.
  • Perspectiva de gènere.
  • Anglès, com a mínim comprensió escrita.

QUÈ OFERIM?

Condicions

  • Jornada de 25 hores amb horari flexible de dilluns a divendres.
  • Model de treball híbrid (presencial i virtual).
  • Contracte indefinit, amb període de prova de 2 mesos.
  • Incorporació prevista per l’1/03/2023.
  • Lloc de treball: Barcelona.

PROCÉS DE SELECCIÓ

Les persones interessades poden fer arribar el seu CV i una carta motivant la seva candidatura a seleccio@calidoscoop.coop fins el 10 de febrer de 2023.

Skip to content