Un/a Coordinador/a de justificacions i subvencions
Enviar CV a rrhh@fundacioared.org
Fins el 05/09/2023
SALARI: Segons categoria del Conveni col.lectiu de treball de Catalunya d’acció social amb infants, joves famílies i d’altres en situació de risc.
A Fundació Ared busquem un/a Coordinador/a de justificacions i subvencions. Vols ser tu?
T’agradaria formar part de la Fundació Ared? Ara tens la oportunitat d’entrar a formar part d’una Fundació en constant creixement i on apostem per persones que estiguin disposats/des a donar el millor de si mateix/a per tal de fer possible aquest creixement. Amb més de 25 anys d’experiència, la Fundació Ared es un referent quan parlem d’integració social i laboral de persones en risc d’exclusió social. Comparteix el teu talent, coneixement i entusiasme, en una organització on tindràs l’ocasió de desenvolupar la teva trajectòria professional.
A la Fundació Ared, t’oferim entrar a formar part d’un equip motivat, multidisciplinari, actiu i amb ganes de fer de la integració social i laboral de les persones en situació d’exclusió social la nostra fita.
Si ets una persona compromesa, sincera, sensible i empàtica; a la Fundació Ared trobaràs una entitat d’acció on apostem pel treball i la producció com una eina de desenvolupament personal i social i on destaquen valors com la solidaritat, la flexibilitat i la participació.
Coneix Fundació Ared i Salta, la nostra empresa d’inserció:
La Fundació Ared és una entitat sense ànim de lucre que, des de l’any 1994, treballa per aconseguir la integració social i laboral de persones en situació d’exclusió, majoritàriament dones procedents de centres penitenciaris i de serveis socials.
Salta és una empresa d’inserció, titularitat 100% de la Fundació Ared i creada l’any 2006, que promou la incorporació al mercat laboral de persones amb especials dificultats per accedir-hi, a través de processos d’acompanyament personalitzats i d’estructures adaptades a les seves necessitats. Salta duu a terme activitats productives (tèxtil i hostaleria) i de serveis.
Més informació: https://www.fundacioared.org/ ; https://www.fundacioared.org/que-oferim/empresa-insercio/
El lloc de treball de “Coordinador/a de justificacions i subvencions” té com a finalitat dur a terme la gestió de les justificacions de les subvencions, convocatòries i ajudes públiques i/o privades presentades per la entitat amb criteris d’eficàcia, eficiència i qualitat, i sota la supervisió de la directora de finances i administració i el responsable de projectes i captació de fons.
Requisits professionals:
- Formació: Es valorarà titulació acadèmica superior.
- Formació Addicional: Formació en administració, comptabilitat.
- Experiència mínima de dos anys en subvencions i justificacions.
- Coneixements requerits: Ofimàtica amb alt nivell d’excel, sobre tot taules dinàmiques. Molt acostumat/da a treballar en entorn de SAGE i CRM.
- Habilitats requerides: Alta capacitat d’organització i planificació; metòdic/a; responsable; ordenat/da; acostumat/da a treballar sota pressió; gestió eficaç del temps; empatia i assertivitat; capacitat de comunicació; atenció al detall, atenció i concentració.
- Actituds: responsabilitat; flexibilitat, discreció i confidencialitat, compromís amb la organització, paciència, talant positiu, capacitat de gestió de l’estrès; capacitat de demanar ajuda, iniciativa i autonomia; acceptació de crítiques i indicacions; comunicació i habilitats socials.
Quines funcions realitzaràs com a Coordinador/a de justificacions i subvencions:
- Garantir la justificació de subvencions i donacions complint amb els calendaris i criteris estipulats a les bases i convocatòries de cada ajuda:
- Anàlisi de les bases i convocatòries de les subvencions atorgades per saber tota la informació i documentació que es necessita per a la posterior justificació.
- Seguiment de tasques al Planner per el correcte control de la documentació a presentar.
- Mantenir actualitzat el calendari de justificació de convocatòries per garantir la justificació.
- Assistir a les reunions de inici, seguiment i tancament de projecte per aglutinar tota la informació.
- Control i seguiment dels indicadors de cada un dels projectes de la entitat.
- Identificar juntament amb el Responsable de Projectes els possibles riscos de revocació per tal de poder portar un seguiment exhaustiu i poder definir els plans de contingència que permetin mitigar l’impacte econòmic i financer d’aquests riscos.
- Coordinar la analítica de les subvencions i projectes de la entitat dins de la eina del SAGE:
- Garantir el registre i la actualització de la informació dins del CRM i la extracció d’informes en funció de les necessitats de l’àrea econòmica i financera.
- Imputar les despeses dels diferents projectes al SAGE.
- Supervisar i assegurar mensualment el tancament analític de despeses i ingressos per cada projecte o subvenció.
- Gestionar i assegurar la correcta gestió documental per a les justificacions i requeriments de les ajudes rebudes a la entitat:
- Preparació, presentació i arxiu de la documentació requerida per a cada una de les justificacions i requeriments.
- Documentar els procediments sota el marc de referència de la ISO 9001:2015 i identificar punts de millora.
Què oferim des de la Fundació Ared:
- Incorporació laboral immediata i contracte indefinit.
- Lloc de treball: Coordinador/a de justificacions i subvencions.
- Vacants: 1.
- Jornada: 38,5h/setmana.
Vols treballar amb nosaltres?
Si t’agradaria formar part de l’equip de la Fundació Ared:
- Envia el teu currículum vitae, per competències, al correu electrònic rrhh@fundacioared.org amb la referència a l’assumpte del correu CJS, fins el dia 5 de setembre de 2023.