Un/a Auxiliar d’Administració pel servei de l’Oficina de Rehabilitació Municipal

VINCLE- Associació per la Recerca i l’Acció Social

Respondre el formulari

Fins el 28/10/2024


SALARI: Segons Conveni d’Acció Social. Oficina i despatxos. Grup 3.1.

Tasques i funcions

  • Assessorament presencial i telemàtic dels ajuts previstos per obres de rehabilitació.
  • Donar suport al Tràmit previ de les subvencions per obres de rehabilitació.
  • Recepció de documentació administrativa.
  • Gestió de dades generades per les interaccions amb la ciutadania.
  • Gestió d’expedients administratius.

Requeriments i competències

  • Titulació en Auxiliar administratiu/va.
  • Solvència Tècnica. Experiència mínima d’un any en gestió administrativa i atenció al públic (Front office).
  • Bon nivell de comunicació oral i escrita.
  • Domini del paquet office, sobretot Word i Excel.
  • Capacitat de treball en equip multidisciplinari.
  • Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit.

 Característiques

  • Jornada de: 40 hores/setmana.
  • Horari de: dilluns a divendres.
  • Incorporació: immediata.
  • Ubicació: Barcelona.
  • Valorable tenir discapacitat 33%
  • IMPRESCINDIBLE ESTAR EMPADRONAT A LA CIUTAT DE BARCELONA
Ves al contingut