Un/a Auxiliar d’Administració pel servei de l’Oficina de Rehabilitació Municipal
VINCLE- Associació per la Recerca i l’Acció Social
Respondre el formulari
Fins el 28/10/2024
SALARI: Segons Conveni d’Acció Social. Oficina i despatxos. Grup 3.1.
Tasques i funcions
- Assessorament presencial i telemàtic dels ajuts previstos per obres de rehabilitació.
- Donar suport al Tràmit previ de les subvencions per obres de rehabilitació.
- Recepció de documentació administrativa.
- Gestió de dades generades per les interaccions amb la ciutadania.
- Gestió d’expedients administratius.
Requeriments i competències
- Titulació en Auxiliar administratiu/va.
- Solvència Tècnica. Experiència mínima d’un any en gestió administrativa i atenció al públic (Front office).
- Bon nivell de comunicació oral i escrita.
- Domini del paquet office, sobretot Word i Excel.
- Capacitat de treball en equip multidisciplinari.
- Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit.
Característiques
- Jornada de: 40 hores/setmana.
- Horari de: dilluns a divendres.
- Incorporació: immediata.
- Ubicació: Barcelona.
- Valorable tenir discapacitat 33%
- IMPRESCINDIBLE ESTAR EMPADRONAT A LA CIUTAT DE BARCELONA