Tècnica especialista en gestió comercial i econòmica, comptabilitat
Retorna, recursos terapèutics pel benestar comunitari
Enviar CV a info@retorna.net
Respondre el formulari
Fins el 20/01/2022
SALARI: 700 € nets per 15 hores/setm
Tècnica especialista en gestió comercial i econòmica, comptabilitat
Tasques
- Suport a la planificació, formulació i seguiment de subvencions Planificació financera i comptabilitat bàsica de l’entitat Identificació de potencials fonts de finançament, contacte i generació d’aliances.
- Suport en tasques de comunicació i tasques comercials de l’entitat.
- Promoció de la intercooperació dins l’àmbit Salut de l’Economia Social i Solidària.
- Suport a l’elaboració d’informes de seguiment i/o finals dels projectes.
Es valora especialment
- Capacitats per al disseny de l’estratègia corporativa i construcció d’un pla de negoci.
- Sensibilitat i/o coneixement de l’àmbit de la salut psico-emocional pública.
- Coneixement i participació a l’Economia Social i Solidària Habilitats de lideratge, autonomia i pro activitat Multidisciplinarietat
Requisits
- Experiència en gestió de subvencions públiques d’ens locals, autonòmics i nacionals.
Nivell acadèmic
- Llicenciatura / Grau en Ciències Econòmiques i Empresarials, Finances, Administració i Direcció d’Empreses o equivalents.
- Alt nivell de comunicació escrita i orientació al detall en la redacció i presentació final dels documents.
- Alt nivell de domini d’Excell, Power Point i Word.
Llengues: Català – Nivell C1 / Castellà – Nivell C1
CONDICIONS LABORALS
Temporalitat
- Contracte laboral de 6 mesos (prorrogable a 6 mesos més) 15 hores setmanals, en format híbrid (2 dies presencials horari matins i 1 dia teletreball).
- Incorporació febrer 2023. Període de prova d’1 mes.
Aplicació i procés de selecció
Per aplicar cal omplir el formulari de Linkedin i incloure carta de motivació i currículum vitae. El procés de selecció constarà d’una primera entrevista i una segona per a les candidates finals.