Tècnica administrativa atenció al públic i gestió tècnica

FUNDACIÓ SALUT I COMUNITAT

Fins el 31/01/2025


SALARI: 1.859,92€ bruts mensuals (12 pagues), 22.319,08€ brut anuals (Personal tècnic superior) distribuït en 12 pagues.

Definició del lloc:
  • Aquesta figura professional estarà vinculada a l’equip de programes d’Inserció Laboral ubicats a l’Hospitalet (c/ Belchite, 6). i documental o gestió de protocols i de circuits que assegurin un bon funcionament dels programes.
  • Aquest lloc de treball està vinculat a l´actuació de contractació del programa de Treball i Formació finançat pel departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i cofinançat per la Unió Europea. Té per objecte el de millora de l´ocupabilitat de les persones treballadores en situació de desocupació, en situació de vulnerabilitat especial i amb dificultats per accedir al mercat laboral, que promou el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i cofinançat per la Unió Europea.
És un lloc de treball reservat per a dones en situació de més vulnerabilitat (acreditada):
  • En situació de vulnerabilitat social (situació acreditada amb informe de serveis socials).
  • Monoparentals (acreditat a través del reconeixement oficial de situació de família monoparental)
  • En situació de violència masclista (acreditació a través dels mitjans de prova qualificats que permet l’article 33 de la Llei 5/2008, de 24 d’abril)
Cofinançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i la Unió Europea.
Funcions i responsabilitats del lloc:
  • Atenció directa al públic, presencialment, per telèfon o correu electrònic.
  • Atenció i gestió amb proveïdors: lliurament i recepció de materials, missatgeria, correus, manteniment del local (climatització, control de plagues, extintors…)
  • Atenció i recepció de visites i participants atesos als programes dels serveis:
  • Gestió administrativa relacionada amb gestió de persones: control horari, contractes, quadrants de jornada anual, quadrants de vacances, una altra documentació laboral de professionals…
  • Gestió administrativa relacionada amb la gestió del local: control i arxiu d’albarans, registres, contactes amb proveïdors, manteniment d’infraestructures, compres bàsiques…
  • Gestió administrativa relacionada amb gestió de convivència: reserva d’espais, cobertura horària de local, cartelleria informativa…
  • Suport en tasques de comptabilitat bàsica.
  • Gestió administrativa en processos interns: generació de ferramentes a través de productes Microsoft office, registre de dades, arxiu, suport a la creació de protocols, actualització de protocol administratiu….
  • Gestió d’estocs, equips informàtics i inventari anual.
  • Tasques transversals i de suport a lequip de professionals.
  • Coordinació amb equip de professionals dInserció Laboral.
Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions (titulació, formació complementària, experiència específica i al lloc de treball…):
  • Titulació de CFGS, preferiblement en Administració i Finances o Assistència a Direcció, o formació acadèmica equivalent.
  • Valorable formació complementària en temàtiques relacionades amb gestió d’informació, qualitat, gestió de processos i/o gestió de persones.
  • Experiència laboral en llocs o tasques similars.
  • Valorable formació en utilitats de Microsoft Office i/o eines de disseny.
Habilitats, aptituds i actituds per al lloc de treball:
  • Compromís amb la tasca.
  • Capacitat organitzativa.
  • Capacitat de planificació a curt, mitjà i llarg termini.
  • Enfocament cap al compliment d’objectius.
  • Flexibilitat i adaptació.
  • Treball en equip.
  • Capacitat innovadora.
  • Habilitats comunicatives.
  • Interès cap a les noves tecnologies.
  • Motivació cap al canvi.
Altres requisits (informàtica, carnet de conduir, idiomes…):
  • Maneig d’utilitats de Microsoft Office.
  • Molt valorable maneig d’eines per a la planificació i gestió de càrregues de treball.
Altres requisits establerts a les bases del programa de Treball i Formació, promogut pel Servei d’Ocupació de Catalunya i cofinançat per la Unió Europea:
  • Contractació reservada a dones en situació de major vulnerabilitat.
  • Situació de vulnerabilitat acreditada:
  • En situació de vulnerabilitat social (situació acreditada amb informe de serveis socials).
  • Monomarentals (acreditat a través del reconeixement oficial de situació de família monomarental)
  • En situació de violència masclista (acreditació a través dels mitjans de prova qualificats que permet l´article 33 de la Llei 5/2008, de 24 dabril.
Interdependència: Dependrà de la directora de programes d´inserció laboral.
Tipus de contracte: Contracte de 12 mesos de millora d´ocupació (contractació cofinançada pel departament d´Empresa de la Generalitat de Catalunya i la Unió Europea)
Jornada laboral: Completa (38.5h)
Horari/Torn: Horari de matí i dues o tres tardes (a organitzar segons disponibilitat de la professional)
Data d’incorporació: 4/03/2025 fins a 3/03/2026

 

Ves al contingut