tÈCNIC DE JUSTIFICACIÓ ECONòMICA DE SUBVenCIONS
Enviar CV a iris.andre@bayt-al-thaqafa.org
Fins el 25/11/2022
SALARI: Segons conveni d’Acció Social.
Identificació del lloc de treball
Tècnic de justificació econòmica de subvencions.
Descripció del lloc de treball
La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.
El/La professional contractat/da s’integrarà en el departament de finances i administració i reportarà al seu responsable. Les tasques a realitzar estaran enfocades a l’elaboració, presentació, control i seguiment econòmic i administratiu de les subvencions públiques i privades al llarg de tot el cicle dels projectes i programes socials de la Fundació.
Alhora haurà de coordinar-se amb els diferents professionals i entitats implicades a nivell extern, i amb els responsables de projectes i captació de fons de la Fundació a nivell intern.
Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per a conviure, aprendre i compartir amb la comunitat àrab-musulmana. Conèixer de primera mà la seva història, les seves creences, i la seva cultura és un gran valor afegit que permetrà sens dubte enriquir-se personalment.
Principals Responsabilitats i Funcions
- SOLICITUT/JUSTIFICACIÓ ECONÒMICA de SUBVENCIONS PÚBLIQUES I LICITACIONS
- Preparar, coordinar i tramitar la gestió administrativa en la presentació de la documentació que acompanya les sol·licituds i/o justificacions de subvenció.
- Aplicació de la legislació i normativa de cada convocatòria.
- Coordinació amb el departament tècnic per a l’elaboració i presentació en termini de les sol·licituds i/o justificacions de subvencions.
- Planificar i elaborar les memòries econòmiques en les diferents fases de justificació de les subvencions.
- Elaborar documents de seguiment per a les diferents memòries econòmiques presentades en cada programa.
SEGUIMENT PRESSUPOSTARI
- Donar suport als / les responsables dels programes i a l’àrea financera de l’entitat, en l’assignació i distribució de despeses als diferents pressupostos.
- Seguiment de la correcta execució dels projectes a nivell econòmic.
- Control i seguiment de les modificacions pressupostàries en coordinació amb els responsables de projectes i captació de fons i els tècnics de comptabilitat.
REQUERIMENTS
- Atendre els requeriments de les administracions finançadores, contestant-los en temps i forma adequada.
ALTRES
- Planificar, acompanyar i supervisar els processos d’ auditoria interna i externa.
- Gestió documental d’arxiu i base de dades.
- Col·laborar de manera constructiva en tasques i processos de qualsevol àmbit de la Fundació en què sigui requerida la seva participació.
Aptituds, coneixements i competències requerides
- Llicenciat en Economia, ADE o cicle formatiu de grau superior dins l’àrea administrativa-financera.
- Experiència mínima de 2 anys en departament de gestió econòmica i administrativa de subvencions.
- Es valorarà experiència en subvencions públiques a nivell autonòmic i municipal.
- Es valorarà experiència en el sector no lucratiu i en entitats socials.
- Es valorarà formació complementària en gestió de subvencions públiques i privades i/o normatives reguladores de subvencions a nivell europeu (fons social europeu), estatal, autonòmic i local.
- Català, castellà i anglès competència professional completa.
- Nivell avançat de Microsoft Office.
- Rigor i atenció al detall.
- Organització i planificació.
- Gestió de la informació.
- Treball en equip.
- Pro activitat, iniciativa i presa de decisions.
- Comunicació i orientació al client.
- Millora continua en els processos.
- Flexibilitat i adaptació a contextos de treball amb terminis ajustats.
- Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
Condicions laborals
- Contractació: Indefinit.
- Salari Brut: Segons conveni d’Acció Social.
- Dedicació: 30 hores/setmana.
- Distribució horària: Horari de matins.
- Incorporació: Desembre 2022.
Dades de contacte
- Data límit de recepció de CV: 25 de novembre de 2022
- Enviar sol·licituds a iris.andre@bayt-al-thaqafa.org indicant a l’assumpte: “Responsable de justificació econòmica de subvencions.”