Tècnic de base de dades

Plataforma per la llengua

Respondre el formulari

Fins el 28/03/2024


SALARI: 22.500€ bruts anuals

Plataforma per la Llengua és l’ONG del català, una entitat dinàmica i en constant evolució, que des de fa 30 anys treballa per promoure el català com a eina de cohesió social als diferents territoris de parla catalana i en diversos àmbits d’actuació. Plataforma per la Llengua requereix incorporar un tècnic de base de dades per a l’àrea de Màrqueting, Campanyes i Socis de l’entitat.

ES REQUEREIX

  • Experiència gestionant bases de dades i processos.
  • Ple domini de les aplicacions Word, Excel i d’Internet.
  • Motivació per la llengua i la cultura catalanes.
  • Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
  • Capacitat d’organització i planificació.
  • Bon desenvolupament de treball sistemàtic i metòdic.
  • Capacitat de comunicació i d’atenció als socis.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Català escrit i parlat (mínim nivell C).

ES VALORARÀ

  • Experiència en el funcionament d’una entitat sense ànim de lucre.
  • Experiència en organització de tasques administratives.
  • Experiència gestionant socis.
  • Estudis de llicenciatura o grau.
  • Flexibilitat horària.

TASQUES A REALITZAR

La persona seleccionada serà responsable de realitzar les següents tasques:

  • Gestionar i registrar els donatius rebuts.
  • Proposar millores en el CRM de l’entitat, en el formulari de socis del web, en els carnets, en el redactat de les cartes i en la gestió dels socis en general.
  • Introduir i actualitzar les dades dels socis de l’entitat dins el CRM.
  • Filtrar les signatures de campanyes i abocar dades al CRM.
  • Eventualment, fer l’atenció als socis telefònicament, presencialment i per correu electrònic.
  • Preparar, gestionar i assegurar el cobrament de les quotes dels socis cada mes, i el seguiment de les devolucions i el tractament d’impagats.
  • Executar campanyes d’emissió de trucades per mantenir actualitzades les dades dels socis, fer tractament d’impagats i enquestes de satisfacció.
  • Dur a terme tasques administratives relacionades amb els socis de l’entitat.
  • Informar i gestionar les peticions dels socis en relació amb avantatges i descomptes promocionals.
  • Interlocutar amb els equips de captació per mantenir-los informats i alineats amb els objectius generals de l’àrea.
  • Participar en la dinàmica del dia a dia de l’àrea de socis i de les oficines de l’entitat en general.

S’OFEREIX

  • Treball en un entorn dinàmic.
  • Jornada laboral de 40 hores a la setmana.
  • Possibilitat de treballar des de qualsevol de les oficines de l’entitat (Barcelona, Palma o València).
  • Contracte: Indefinit.

ALTRES

  • Interessats, feu-nos arribar el Currículum vitae i una carta de presentació explicant la idoneïtat per cobrir la plaça convocada a l’adreça seleccio@plataforma-llengua.cat, indicant la referència «Tècnic de base de dades».
Ves al contingut