Tècnic d’atenció als socis
Plataforma per la llengua
Enviar CV a seleccio@plataforma-llengua.cat
Respondre el formulari
Fins el 18/06/2024
SALARI: 23.000€ bruts anuals.
Plataforma per la Llengua és l’ONG del català. Una entitat dinàmica i en constant evolució, que des de fa 30 anys treballa per promoure el català com a eina de cohesió social als diferents territoris de parla catalana i en diversos àmbits d’actuació.
Plataforma per la Llengua requereix incorporar un tècnic d’atenció als socis, a la seu de Barcelona.
ES REQUEREIX
- Capacitat de comunicació i d’atenció als socis.
- Capacitat d’organització i planificació.
- Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
- Capacitat de treballar en equip.
- Experiència en atenció al públic.
- Ple domini de Word, Excel i d’Internet.
- Motivació per la llengua i la cultura catalanes.
- Motivació pel contacte i el servei amb les persones.
- Bon desenvolupament de treball sistemàtic i metòdic.
- Català escrit i parlat (mínim nivell C1).
ES VALORARÀ
- Experiència en el funcionament d’una entitat sense ànim de lucre.
- Experiència en tasques administratives.
- Experiència gestionant socis.
- Estudis de llicenciatura o grau.
- Coneixements d’IA.
TASQUES A REALITZAR
La persona seleccionada serà responsable de dur a terme les següents tasques:
- Atendre el soci de manera integral.
- Atendre, fer trucades i escriure correus electrònics difonent i seguint els valors de l’entitat.
- Gestionar tots els aspectes de la relació amb els socis i mantenir actualitzada la base de dades de l’entitat.
- Participar en el disseny de campanyes adreçades als socis i en les campanyes de captació de nous socis.
S’OFEREIX
- Treball en un entorn dinàmic.
- Jornada laboral: 40 h a la setmana, amb possibilitat de teletreball.
- Flexibilitat en l’horari d’entrada i sortida.
- Contracte: Indefinit.
ALTRES
- Interessats, feu-nos arribar el Currículum vitae i una carta de presentació explicant la idoneïtat per cobrir la plaça convocada a l’adreça seleccio@plataforma-llengua.cat, indicant la referència: Tècnic d’atenció als socis.