Tècnic d’atenció als socis

Plataforma per la llengua

Respondre el formulari

Fins el 18/06/2024


SALARI: 23.000€ bruts anuals.

Plataforma per la Llengua és l’ONG del català. Una entitat dinàmica i en constant evolució, que des de fa 30 anys treballa per promoure el català com a eina de cohesió social als diferents territoris de parla catalana i en diversos àmbits d’actuació.
Plataforma per la Llengua requereix incorporar un tècnic d’atenció als socis, a la seu de Barcelona.

ES REQUEREIX

  • Capacitat de comunicació i d’atenció als socis.
  • Capacitat d’organització i planificació.
  • Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Experiència en atenció al públic.
  • Ple domini de Word, Excel i d’Internet.
  • Motivació per la llengua i la cultura catalanes.
  • Motivació pel contacte i el servei amb les persones.
  • Bon desenvolupament de treball sistemàtic i metòdic.
  • Català escrit i parlat (mínim nivell C1).

ES VALORARÀ

  • Experiència en el funcionament d’una entitat sense ànim de lucre.
  • Experiència en tasques administratives.
  • Experiència gestionant socis.
  • Estudis de llicenciatura o grau.
  • Coneixements d’IA.

TASQUES A REALITZAR

La persona seleccionada serà responsable de dur a terme les següents tasques:

  • Atendre el soci de manera integral.
  • Atendre, fer trucades i escriure correus electrònics difonent i seguint els valors de l’entitat.
  • Gestionar tots els aspectes de la relació amb els socis i mantenir actualitzada la base de dades de l’entitat.
  • Participar en el disseny de campanyes adreçades als socis i en les campanyes de captació de nous socis.

S’OFEREIX

  • Treball en un entorn dinàmic.
  • Jornada laboral: 40 h a la setmana, amb possibilitat de teletreball.
  • Flexibilitat en l’horari d’entrada i sortida.
  • Contracte: Indefinit.

ALTRES

  • Interessats, feu-nos arribar el Currículum vitae i una carta de presentació explicant la idoneïtat per cobrir la plaça convocada a l’adreça seleccio@plataforma-llengua.cat, indicant la referència: Tècnic d’atenció als socis.
Ves al contingut