Tècnic/a pel departament de gestió i desenvolupament de persones al barri del Raval (Barcelona)
El Casal dels infants
Enviar CV a rh016@casaldelsinfants.org
Fins el 28/02/2023
SALARI: 1.835,98 € bruts mensuals.
TIPUS D’OFERTA: Gestió – Oferta vinculada a la Subvenció del Programa de Formació i Treball (SOC – TRFO ESAL) amb l’objectiu de facilitar a les persones en situació d’atur amb més dificultats d’accedir al mercat de treball.
FORMACIÓ: Titulació universitària en Psicologia, Pedagogia, Relacions laborals o estudis afins.
EXPERIÈNCIA:
- Bon nivell del paquet Office (Excel, Word i Acces).
- Domini del català i castellà (equivalent nivell C).
- Valorable experiència en entitats del Tercer Sector sigui com a voluntària o altres.
- Experiència relacionada en la selecció de persones en tot el seu procés.
- Experiència d’1 any en funcions similars.
- Estar com a demandant d’ocupació (DONO)
- Aquesta convocatòria va dirigida principalment a persones que tenen dificultat per accedir al món laboral (requereix acreditació).
Cal complir mínim un dels següents requisits:
- Dones es situació de vulnerabilitat, dones monoparentals i especialment aquelles que han estat víctimes de la violència masclista.
- Persones aturades de llarga durada: desocupació de 12 mesos en un període de 18 mesos.
- Persones trans.
COMPETÈNCIES:
- Dinamisme i empatia.
- Capacitat organitzativa.
- Capacitat de treball en equip.
FEINA
- Coordinació i aplicació dels processos de selecció (fonts de reclutament, criba curricular, entrevistes, assignacions, etc.).
- Coordinació amb les persones responsables de serveis i direccions per dissenyar i les places, ofertes de feina i el procés de selecció.
- Suport en el desenvolupament del pla de riscos laborals i psicosocials de l’entitat.
- Tasques administratives pròpies del Departament i gestió de la base de dades.
- Acompanyament i suport de l’equip de voluntariat o alumnat en pràctiques assignades.
HORARI: 40h
CONTRACTACIÓ: 12 mesos.
Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals.