Tècnic/a Oficina Atenció a l’Estudiant

IQS - Universitat Ramon Llull

Respondre el formulari

Fins el 31/05/2024


SALARI: D´acord amb l'experiència aportada.

Descripció del lloc

El tècnic/a de l’Oficina d’Atenció a l’Estudiant exercirà un paper primordial en el suport als estudiants d’IQS, i oferirà assessorament, informació i solucions a les vostres consultes.

Aquest professional s’encarregarà d’interactuar amb els estudiants i els equips de back-office d’IQS per garantir una experiència satisfactòria i exitosa de l’estudiant. Complementàriament, donarà suport a projectes encaminats a potenciar el sentiment de pertinença a la institució, relacionats amb l’associacionisme estudiantil, l’acompanyament i les activitats per a estudiants en diferents àmbits.

Responsabilitats Principals

  • Proporcionar assessorament i orientació als estudiants en els temes recollits al catàleg de l’OAE, responent a les seves consultes, preocupacions i incidències de manera efectiva.
  • Gestionar i mantenir els registres al service manager de l’OAE de les consultes dels estudiants, incloent-hi seguiment de casos per garantir resolucions satisfactòries.
  • Col·laborar estretament amb els equips de back-office d’IQS per resoldre problemes i facilitar la comunicació entre estudiants i aquests equips.
  • Contribuir a la millora contínua dels processos i els procediments de l’Oficina, identificant oportunitats d’eficiència i aportant retroalimentació.
  • Participar en la gestió de la documentació per millorar els processos de comunicació i informació sobre l’estudiant.
  • Programar i difondre activitats d‟interès per al‟estudiant en diferents àmbits: esports, sostenibilitat, emprenedoria, entre d‟altres.
  • Participar en la creació i la implementació d’actes cerimonials, com ara les activitats de benvinguda als estudiants que comencin graus i màsters com els actes de graduació.
  • Contribuir al disseny i la implementació de programes d’acompanyament i de mentoria adreçats a estudiants.

Requisits

Formació acadèmica

  • Es valorarà grau o llicenciatura. Preferiblement als àmbits de les ciències socials i l’educació.

Informàtica

  • Ús professional avançat de ferramentes del paquet Office 365.
  • Es valorarà experiència prèvia de ferramentes de gestió acadèmica i de CRM.
  • Coneixement de xarxes socials.

Idiomes

  • Català i castellà.
  • Anglès nivell professional.
  • Es valorarà el coneixement d’altres idiomes.

Habilitats i competències personals

  • Implicació i compromís, capacitat de treball en equip i autonomia
  • Orientació al client extern i intern. Alt nivell d’Hospitality.
  • Empatia, assertivitat i capacitat per entendre les necessitats i sol·licituds dels estudiants.
  • Capacitat comunicativa verbal i escrita.
  • Optimista, d’esperit positiu i amb proactivitat i capacitat de lideratge.
  • Flexibilitat.
  • Organització sòlida i habilitats de gestió del temps.
  • Orientació a resultats, capacitat resolutiva.
  • Habilitat per treballar de manera efectiva en equip i col·laborar amb múltiples parts implicades.
  • Es valorarà Coneixement del món associatiu i el lleure educatiu. Experiència en atenció al client, gestió de conflictes o semblants.

Altra informació

  • Jornada completa, amb disponibilitat per cobrir horaris de matí i tarda. Salari dacord amb l’experiència aportada.
Skip to content