Tècnic/a mig de projectes d’acollida i de suport als serveis socioeducatius

Casal dels Infants

Fins el 31/01/2025


SALARI: 1.628,84€ bruts mensuals x 12 pagues.

Oferta vinculada a la Subvenció del Programa de Formació i Treball (SOC – TRFO ESAL) amb l’objectiu de facilitar a les persones en situació d’atur amb més dificultats d’accedir al mercat de treball.

Requisits:

  • Preferentment Cicle formatiu de Grau Mitjà o Superior de les famílies professionals d’Administració.
  • Flexibilitat i empatia.
  • Capacitat d’adaptació a tasques polivalents.
  • Capacitat organitzativa.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Habilitats comunicatives.
  • Bon nivell de català i castellà.
  • Experiència en l’atenció a les persones.
  • Experiència en la gestió administrativa.
  • Nivell usuari del paquet Office.

Aquesta convocatòria va dirigida principalment a persones que tenen dificultat per accedir al món laboral (requereix acreditació).

Requisits imprescindibles:

  • Estar com a demandant d’ocupació (DONO/DARDO)

Cal complir mínim un dels següents requisits:

  • Dones es situació de vulnerabilitat, dones monoparentals i especialment aquelles que han estat víctimes de la violència masclista.
  • Persones aturades de llarga durada: desocupació de 12 mesos en un període de 18 mesos.
  • Persones trans.
  • Persona migrada extracomunitària.

Tasques:

  • Dur a terme l’acollida i l’atenció a les persones participants del local.
  • Oferir la informació necessària i orientació general a les persones que s’adrecen a la seu de l’entitat sobre els projectes i recursos del barri que els poden donar suport en funció de les necessitats.
  • Gestionar els espais del centre de treball per a poder realitzar adequadament l’atenció directe amb els i les participants.
  • Preparació del material necessari per a la realització de les activitats socioeducatives dels serveis.
  • Responsable de gestionar i recopilar al sistema general la informació de les persones que s’adrecen a l’entitat.
  • Atenció a les persones via correu electrònic, telefònic i presencial.
  • Dur a terme processos administratius de suport als projectes del centre de treball.
  • Col·laborar en la dinamització d’activitats amb els i les participants dels diferents serveis.

HORARI 40h setmanals de dilluns a divendres. Ocasionalment treball en caps de setmana a compensar amb el còmput anual d’hores.
INCORPORACIÓ Gener – Febrer 2025.
CONTRACTE Temporal amb una durada de 12 mesos.
NÚM. VACANTS 6 places distribuïdes a les poblacions de Badalona, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs, Salt i Barcelona.
ALTRES Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals.

Ves al contingut