Tècnic/a intermediació laboral Barcelona
Enviar CV a recursoshumans@fem.es
Fins el 30/01/2023
SALARI: De 13.000 a 15.000 euros brutas anuals per les 25h.
POSICIÓ REQUERIDA: TECNIC/A INTERMEDIACIÓ LABORAL – Barcelona
SOBRE NOSALTRES
La Fundació Esclerosi Múltiple va néixer l’any 1989 a Barcelona i és una entitat privada sense afany de lucre. Des de la Fundació treballem per aturar l’impacte de la malaltia en la vida de les persones amb esclerosi múltiple i el seu entorn. La Fundació compleix la seva missió des de diversos àmbits: Atenció al recent diagnòstic; Serveis de Neuro-rehabilitació; Formació i Intermediació laboral; Informació sobre la malaltia; Recerca i investigació.
Tenim ubicació i donem servei a Barcelona, Lleida, Reus i Girona.
FUNCIONS PRINCIPALS
Diagnosi ocupacional de la persona: anàlisi de situació, competències, formació i experiència per el·laboració de informe diagnòstic.
Disseny i planificació dels itineraris d’inserció: formatius professionalitzats i sòcio-laborals.
• Orientació, assessorament i acompanyament durant el procés de recerca de projectes professionals:
• Seguiment i valoració dels indicadors finals de la intervenció.
Derivació de les persones ateses a les accions de formació i orientació grupals
• Reunions periòdiques amb Coordinació d’orientació i formació per derivar usuaris/es.
• Seguiment de les persones usuàries que fan formació/orientació.
Accions d’intermediació: publicació i seguiment d’ofertes a xarxes, portals de feina, cribratge de CV, procés de selecció en coordinació amb les empreses contractants.
Gestió de la base de dades de persones i empreses assignades (Sinergia- BBDD de la FEM).
Gestió de les activitats vinculades al programa INCORPORA:
• Gestió de plataforma, preparació dades auditoria, participació en reunions d’ equip, formacions, elaboració conjunta d’ informes qualitatius i quantitatius, participació en comissions de treball.
• Coordinació amb servei de Prospecció (relació empreses) per assoliment dels objectius fixats.
Participació en Comissions tècniques de la XIB i ECOM (inclusió laboral)
Fidelització d’empreses col·laboradores
• Visitar anualment a les empreses que contracten usuaris/es del servei.
• Contacte directe amb els/les interlocutors/es per detectar potencials vacants.
• Accions de sensibilització.
Comunicació:
• Redacció de textos i contingut digital per difusió de les activitats en les XXSS.
• Participar en accions de comunicació del servei amb el departament de Comunicació.
REQUISITS PER ACCEDIR:
Formació i coneixements:
• Formació CFGS en àmbit social-humanitats.
• Formació específica en orientació i intermediació laboral.
Coneixement valorable:
- Àmbit d’inserció laboral i recursos humans: selecció de personal, orientació laboral, entrevistes de treball, avaluació per competències.
- Àmbit empresa: coneixement de les demandes del mercat laboral, interlocució amb client extern, defensa de les candidatures, fidelització.
- Àmbit Discapacitat: adaptació llocs de treball a les empreses, avantatges e incentius fiscals de la contractació de personal amb discapacitat.
Coneixement requerits
• Microsoft Office, Internet, Web 2.0, BBDD, portals de feina, CRM, XXSS.
• Idiomes: castellà, català, anglès.
Experiència requerida:
- El perfil requerit és d’ una persona junior que vulgui créixer i desenvolupar la seva carrera professional en l’àmbit de l’ orientació i intermediació laboral dintre del sector social.
- Experiència en orientació i intermediació laboral de persones amb discapacitat. (1 any).
- Valorable experiència en àmbit de RH en ETT, consultoria o empresa privada.
Altres:
La FEM és una organització que vetlla per la inclusió plena de les persones, i valorem molt positivament disposar de certificat de discapacitat.
CONDICIONS LABORALS:
- Contracte: indefinit.
- Jornada laboral: 25 hores/setmana.
- Horari: Dilluns-divendres, de 9h a 14h.
- Salari: Conveni.
- Data incorporació: febrer 2023.
Enviar CV i carta de motivació ( Ref. TIL-BCN) a: recursoshumans@fem.es
Només contactarem amb les candidatures pre-seleccionades.