Tècnic/a Intendent-Administratiu/iva Barcelona
Accem
Enviar CV a rrhh.seleccion@accem.es
Fins el 17/03/2024
SALARI: Segons conveni.
Funcions a desenvolupar:
- Detecció de necessitats, gestió del manteniment i la logística dels dispositius d’acollida que l’entitat gestiona a la província de Barcelona.
- Atenció i coordinació amb els proveïdors i responsables de serveis, reparacions i obres.
- Control, supervisió, gestió administrativa i logística d’existències/estocs en emmagatzematge.
- Elaboració d’informes i organització informàtica del manteniment i logística dels dispositius d’Acollida.
- Tasques pròpies del sistema de gestió de qualitat i PRL.
- Altres funcions i tasques de suport necessàries.
Lloc: Barcelona
Titulació: CFGS o FP II.
Categoria professional: Grup professional 2
Requisits:
- Nivell avançat d’Excel.
- Habilitats per a l’ús d’aplicacions web de registre de dades.
- Habilitats en la gestió del temps i l’organització de tasques. Responsable pel compliment de terminis establerts.
- Capacitat resolutiva, iniciativa i habilitats per al treball en equip.
- Motivació per al treball a l’àmbit social.
- Valorable, experiència prèvia al tercer sector.
Oferim: Jornada completa. Contracte indefinit.
Incorporació: Immediata