Tècnic/a generalista RRHH
Enviar CV a rrhh.cearcatalunya@cear.es
Fins el 11/09/2023
SALARI: Segons taules salarials i Conveni de CEAR.
Objectiu del lloc
Gestionar, juntament amb la resta de l’equip de l’àrea de persones a la delegació, l’àrea d’administració de personal i desenvolupament en l’àmbit dels recursos humans, implementant els plans d’acció en línia amb les polítiques de RRHH de l’entitat (selecció, promoció, formació, desenvolupament, retribució) i l’àmbit de la prevenció de riscos laborals, amb la finalitat de promoure el desenvolupament professional, la seguretat i la salut dels col·laboradors de la delegació. En dependència directa de la Coordinació Territorial i del/ de la Responsable Territorial de Desenvolupament de Persones a la Delegació.
Funcions principals
- Vetllar per la implantació i compliment de les polítiques de gestió de personal marcades des de SSCC i implementades a la delegació, així com realitzar propostes de desenvolupament i promoció del personal de plantilla.
- Detectar l’anàlisi de necessitats, el disseny d’accions formatives, l’elecció de proveïdors externs de formació, l’organització de les mateixes, etc.
- Implementar i executar, juntament amb la resta de l’equip, els projectes i polítiques de desenvolupament del talent a la Delegació (selecció de personal, acolliment de nous treballadors/es, descripcions de llocs de treball, pla de formació de personal, gestió per competències, avaluació de l’exercici, clima laboral, prevenció de conflictes laborals i plans d’igualtat). Tot això en coordinació amb làrea de Gestió del Talent de CEAR.
- Atendre, gestionar i resoldre incidències en el marc laboral de la Delegació, donant suport a la supervisió d’expedients laborals, així com el tractament amb el Comitè d’Empresa. Tot això juntament amb el responsable i els responsables de l’àrea de SSCC en matèria de RRHH.
- Gestionar totes les tasques relacionades amb el procés de pressupostació, reformulació, seguiment i justificació econòmica del personal de la Delegació territorial dins dels programes estatals i locals.
- Revisar el procés de contractació i moviments interns i, la correcta afiliació a la seguretat social i cotitzacions del personal de la delegació, assegurant el compliment de les obligacions, tant laborals, com socials i fiscals derivats de la relació laboral dels empleats/des amb organització. Tot això en coordinació amb l’Àrea d’Administració de Personal de CEAR-Centrals.
- En coordinació amb el Servei de Prevenció Propi, implementar, vetllar per l’adequat desenvolupament i centralitzar el seguiment del pla de Prevenció de Riscos Laborals a la Delegació.
- Mantenir comunicació/relació amb el Comitè d’Empresa i el Comitè de Seguretat i Salut del territori.
- Realitzar seguiment de les novetats en legislació laboral, pràctiques del sector i normativa interna.
Requisits
Formació
- Titulació universitària en relacions laborals, ciències del treball, psicologia del treball o similar o titulació en formació professional vinculada a la branca de les ciències socials, complementada amb un mínim de 3 anys d’experiència professional (acreditable).
- Formació especialitzada en desenvolupament de persones.
- Formació complementària en Gestió d’Administració de Personal (nòmines; contractes; Seguretat Social; Assegurances Socials…).
- Coneixements mitjos d’excel.
Experiència
- Experiència mínima de 3 anys en llocs de similar responsabilitat i organitzacions de la mateixa mida.
Competències professionals
- Compromís.
- Flexibilitat.
- Treball en equip.
- Planificació i organització.
- Capacitat d´anàlisi.
- Capacitat relacional i de comunicació.
- Capacitat de negociació i mediació.
- Capacitat de resiliència.
Es valorarà
- Màster en psicologia de les organitzacions, del treball i RRHH.
- Màster o Titulació Superior en matèria de Prevenció de Riscos Laborals.
- Formació específica en matèria de mediació laboral.
- Coneixement i experiència en gestió del talent per competències.
- Experiència en gestió de subvencions públiques.
- Formació en igualtat de gènere.
- Haver format part de CEAR en qualitat de treballador/ao voluntari/a.
- Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
- Idiomes: Anglès i/o Francès C1.
S´ofereix
- Incorporació immediata.
- Jornada completa en horari de matí de dilluns a divendres.
- Contracte substitució per IT, maternitat, lactància i vacances. Aprox 9 mesos.
- Teletreball (2 dies)
- Vacances: 25 dies laborables + 5 dies dassumptes propis (en proporció a la data dincorporació)
- Ubicació: Barcelona, Catalunya.