Tècnic/a Generalista Persones i valors (RRHH)
Enviar CV a jara.sanchez@sjd.es
Fins el 11/07/2024
SALARI: No especificat.
La Fundació d’Atenció a la Dependència de Sant Joan de Déu (FAD SJD) és una entitat sense ànim de lucre vinculada a l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu que treballa per a la millora de la qualitat de vida de les persones.
Oferim un programa d’atenció domiciliària integral a persones en situació de dependència per a millorar la seva qualitat de vida i formem i inserim a persones com a cuidadors/as professionals en atenció domiciliària facilitant-los els coneixements, habilitats i actituds necessàries.
En aquests moments busquem un/a tècnic/a generalista per a l’àrea de Persones i Valors, que tingui com a missió garantir l’eficiència i el compliment de les polítiques i procediments de recursos humans, així com contribuir al benestar i desenvolupament dels empleats de l’organització de manera alineada amb la missió, visió i valors de l’entitat.
En dependència de la Direcció de Persones i Valors, i formant part de l’equip, es responsabilitzarà de les següents funcions:
- Gestió i administració de personal: Gestió de contractacions, altes i baixes de personal, confecció de nòmines, liquidació de quotes de la Seguretat Social. Portar el registre físic o digital de la documentació pertinent de l’àrea.
- Assessorar els/les treballadors/as i els/les responsables de les diferents àrees en consultes i temes sobre la gestió del personal, conveni, entre altres.
- Participar proactivament en la planificació, posada en marxa, avaluació i seguiment de projectes de Desenvolupament de Persones, Selecció, Formació i gestió de PRL.
Es Requereix:
Formació i Coneixements
- Formació universitària en la branca de Recursos Humans, Relacions Laborals, Dret, ADE, Psicologia o similars.
- Experiència en l’ús de Sistema Xarxa i/ o Siltra, CoNTA.
- Ofimàtica nivell usuari.
- Català nivell C.
Valorable
- Es valorarà formació específica en igualtat de gènere.
- Màster i/o Postgrau en Gestió i Direcció de RH.
- Màster en PRL.
Experiència
- Experiència mínima de 2 anys com a tècnic/a generalista en Dpt. de RH.
- Experiencia en Gestió de nòmines: 1 any (Obligatori)
- Es valorarà molt positivament experiència en sector dependència i amb col·lectius d’especial vulnerabilitat.
Competències
- Capacitat relacional i de comunicació.
- Planificació i Organització.
- Autonomia i proactivitat.
- Orientació a persones.
- Resiliència.
- Treball en equip.
- Flexibilitat.
- Capacitat d’aprenentatge.
- Creativitat.
S’Ofereix
- Contracte Indefinit.
- Jornada laboral: 37h/ setmanals, amb flexibilitat d’entrada i sortida.
- Horari de dilluns a divendres Intensiu (de 9 a 14h).
- Lloc de treball: Barcelona.