Tècnic/a en administració i comptabilitat
ATRA ASSOCIACIÓ
Enviar CV a rrhh2@grupatra.org
Respondre el formulari
Fins el 05/07/2024
SALARI: De 11.000€ a 12.000€ bruts anuals.
Lloc de treball:
- Necessitem: Professional d’administració i comptabilitat.
- Entitat: Grup ATRA..
- Jornada: 20h/set. Torn tard.
- Ubicació:Barcelona.
- Temporalitat: Contracte Indefinit. Incorporació immediata.
- Característiques de l’entitat : Grup de quatre entitats sense ànim de lucre que treballem en el sector dels serveis socials i de la salut. Des de fa més de 30 anys, oferim atenció i tractament a persones en situació de vulnerabilitat i risc d’exclusió social, especialment derivada de les addiccions, la salut mental i el sensellarisme.
Titulació: Cicle Superior d’Administració i finances o similar.
Descripció:
Funcions:
- Recepció i comptabilització dels quadres de caixa dels diferents serveis.
- Control i comptabilització dels ingressos mensuals dels usuaris.
- Gestió administrativa d’altes i baixes d’usuaris.
- Emissió i comptabilització de factures d’usuaris.
- Comptabilització de factures de proveïdors i previsió de pagaments.
- Conciliació de comptes.
- Arxivar documentació.
Requisits:
- Coneixements del PGC i experiència mínima de 3 anys.
- Nivell alt d’Excel.
- Valorable coneixement del programa A3CON.
- Valorable experiència en entitat del tercer sector.
- Es valorà sensibilitat i formació en perspectiva de gènere.
- Competències requerides:
- Català i castellà parlat i escrit.
- Treball en equip.
- Compromís amb l’organització.
- Iniciativa i planificació.
- Persona molt organitzada.
Contacte:
- Persones interessades enviar CV / Correu electrònic: rrhh2@grupatra.org
Grup ATRA vetlla per un entorn de treball just, segur i respectuós per a totes les persones. Per aquest motiu, compleix amb el que es disposa en la legislació per a la igualtat efectiva de dones i homes que resulti d’aplicació (actualment, Llei catalana 17/2015, del 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes i/o Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març).