Tècnic/a investigació i administració

Fundació Bofill

Fins el 28/02/2023


SALARI: En funció de l'experiència i valua aportada.

Busquem tècnics/es d’administració i investigació per donar suport a la gestió tècnica i administrativa de la documentació vinculada a la recerca dels programes LECXIT,  MATH TUTORING i PENTABILITIES en el marc del projecte de SUPORT EDUCATIU. 

L’objectiu d’aquesta posició és gestionar els permisos,  autoritzacions administratives, consentiments informats i acords de participació tant dels centres educatius com de les famílies, els infants i els joves que participen al projecte. També es serà responsable de l’arxiu documental físic  i caldrà donar suport en totes aquelles tasques administratives que es generin en el marc del projecte. Aquesta figura dependrà de la direcció executiva o del cap de cada programa. 

Responsabilitats:

Sistematització eines de treball

  • Registrar, gestionar i controlar la documentació administrativa vinculada al projecte: 
    • centres educatius: convenis, permisos.
    • voluntariat: permisos, assegurances, registres.
    • alumnat participant: autoritzacions famílies, formularis de participació, fitxes de perfil, consentiments.

Gestió administrativa

  • Establir els vincles amb els proveïdors.
  • Recollir i organitzar pressupostos i factures del projecte.
  • Gestionar l’arxiu documental del projecte (físic i digital)
  • Gestionar la BBDD de material informàtic.
  • Assistir en la gestió i tasques administratives relacionades amb les activitats del personal de l’equip:
    • Reserva de viatges.
    • Organització d’actes (càtering, reserves d’espais)
    • Gestió de les despeses del personal de l’equip.

Suport a la implementació de l’avaluació quantitativa  

  • Contribuir a la distribució i aixecament dels pre-test i post-test dels centres educatius que ho requereixin per a facilitar l’avaluació d’impacte.
  • Garantir la recollida d’informació dels diferents actors per a l’avaluació (alumnat, docents, famílies, etc.) als centres educatius.

Suport en la gestió d’esdeveniments vinculats als resultats de la recerca

  • Donar suport en l’organització i logística dels actes, seminaris i jornades del programa, i especialment, en la difusió dels resultats de la recerca.

Perfil i competències

  • Estudis de CFGS i/o universitaris, preferentment en l’àmbit d’administració i finances.
  • Competència emprenedora i capacitat de treballar des de l’autonomia i la responsabilitat.
  • Domini del castellà, oral i escrit.
  • Certificat negatiu d’antecedents de delictes sexuals.

Oferim

  • Ser membre de l’equip d’una institució capdavantera en la recerca, el debat i la innovació educativa, implicant-se en la mobilització reflexiva, la incidència pública, les xarxes de professionals i la utilitat del coneixement.
  • Incorporació immediata: 01/02/23.
  • Jornada laboral completa.
  • Contracte indefinit vinculat a la durada del projecte (30 març 2024).

Què has de fer per presentar-te?

  • Si us plau, envia’ns el teu CV actualitzat al correu electrònic equip@suporteducatiu.org amb la referència ADMINISTRACIÓ al cos del missatge. 
  • Si vols, pots aportar una carta de presentació però és opcional.
  • Et garantim la confidencialitat del procés de selecció.
  • Donat al gran nombre de posicions a cobrir, no podrem respondre a cap petició d’informació per via telefònica ni per correu electrònic. No ens ho tinguis en compte!

Quina és la data límit per decidir-me?

Volem crear l’equip de forma àgil i ràpida, pel que la data màxima per enviar el teu CV serà el 23/2/2023. Si n’estàs segur, no t’esperis fins a l’últim dia, et necessitem!

Ves al contingut