Tècnic/a Departament de RRHH

ASSOCIACIÓ BENESTAR I DESENVOLUPAMENT (ABD)

Respondre el formulari

Fins el 27/05/2024


SALARI: 1.760€ bruts mensuals x 14 pagues.

Es busca per a incorporar de manera estable Técnic/a en Recursos Humans per a fer gestió laboral al Departament de Recursos Humans d’una entitat del tercer sector en les tasques administratives relacionades amb el cicle laboral dels/les treballadors/es.

Funcions del lloc de treball:

  • Gestionar el procés d’incorporació de les noves incorporacions.
  • Comunicacions amb la Seguretat Social: altes, baixes, contractes, variacions, maternitats?
  • Contractació: revisió i lliurament de contractes al/as emprats.
  • Nòmines: control i comunicació d’incidències.
  • Elaboració del calendari laboral i control de vacances.
  • Realització d’informes de gestió de personal.
  • Comunicació de baixes de malaltia, permisos i arxivament d’expedients.
  • Atenció a consultes internes de caràcter laboral.

OFERIM:

  • Jornada Completa, 38,5h; *distribuit de dilluns a divendres. De 8h a 14,30h + 2 tardes fins a les 18h. Lloc de Treball, oficines centrals de ABD, Gràcia-Barcelona.
Skip to content