Tècnic/a del programa Acompanyament a la Gent Gran
Enviar CV a secretaria@poblesec.org
Fins el 18/11/2024
SALARI: Segons escala salarial del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, grup professional II, Coordinador/a de projectes.
Busquem un/a tècnic/a del programa Acompanyament a la Gent Gran amb experiència per unir-se al nostre equip. La persona seleccionada serà responsable de la planificació, execució i supervisió del programa esmentat i d’altres projectes, assegurant que es compleixin els objectius dins dels terminis i pressupostos establerts. Treballarà de manera col·laborativa amb equips multidisciplinaris, així com amb diferents parts interessades.
Tasques a realitzar
- Coordinar i gestionar el programa i els projectes assignats des de la seva concepció fins a la seva finalització.
- Definir i controlar els objectius, terminis i pressupostos dels projectes.
- Supervisar l’execució de les activitats dels equips de treball i assegurar la distribució òptima de recursos.
- Gestionar la comunicació entre els membres de l’equip, usuàries i altres parts implicades.
- Identificar i gestionar possibles riscos del projecte i proposar mesures correctives.
- Assegurar la correcta implementació de les metodologies de treball (Agile, Scrum, etc.) i eines de gestió de projectes.
- Elaborar informes periòdics sobre l’estat dels projectes i presentar-ne els resultats.
Requisits
- Grau o Llicenciatura educació social, pedagogia, treball social o psicologia.
- Experiència mínima de 2 anys en la gestió i coordinació de projectesen l’àmbit de persones grans.
- Habilitats de lideratge, organització i capacitat per treballar amb equips diversos.
- Excel·lents habilitats comunicatives i capacitat per gestionar múltiples parts interessades.
- Capacitat analítica i resolució de problemes.
- Nivell alt de català i castellà (parlat i escrit). Valorables coneixements d’anglès.
Compromís
- Adaptació al canvi.
- Treball en equip.
- Organització i planificació.
- Autonomia i resolució.
- Comunicació i motivació.
- Atenció centrada en la persona.
Què oferim
- Un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu.
- Jornada laboral de 30 hores setmanals de dilluns a divendres, matins de 9 h a 14 h i dues tardes a convenir (2,5 + 2,5).
- Contracte indefinit.
- Incorporació immediata.
Ubicació:
- Coordinadora d’Entitats del Poble Sec, carrer Elkano, 24 (Barcelona)
- Si tens passió per la gestió de projectes i vols formar part d’un equip compromès amb l’excel·lència, ens encantaria conèixer-te.
- Envia’ns el teu CV i una carta de presentació a secretaria@poblesec.orgabans del dilluns 18 de novembre a les 14 hores.