Tècnic/a de Voluntariat

AFEV

Fins el 07/05/2023


SALARI: 24.800€ bruts anuals x 12 pagues.

L’AFEV és una entitat sense ànim de lucre que té com a missió la lluita contra les desigualtats i del fracàs escolar a través del compromís social dels joves i, en concret, dels estudiants universitaris, que fan voluntariat en projectes de mentoria social i educativa. Tenim la seu al barri Gòtic de Barcelona però treballem en diversos barris de Barcelona i poblacions de l’àrea metropolitana, la Catalunya central, Lleida i València. Cada curs escolar mobilitzem uns 600 persones joves interessades en fer voluntariat i gestionem i dinamitzem uns 200 persones que acaben fent un voluntariat en un dels nostres projectes. Som una entitat experta en mentoria social i en la promoció del voluntariat entre persones joves.

La tècnica de voluntariat gestiona tot el cicle de voluntariat, des de la mobilització, passant per la formació i la dinamització de la comunitat de persones voluntàries de l’AFEV fins al final del compromís de la persona voluntària. Desenvolupa la seva tasca en coordinació amb les delegades territorials i en col·laboració amb la resta de l’equip tècnic i de comunicació.

Busquem una persona organitzada, autònoma i amb ganes d’entomar el repte d’atendre la comunitat de les persones voluntàries de l’AFEV, fer-la créixer, sistematitzar els processos, i conjuntament amb la resta de l’equip cercar la manera de crear oportunitats per al jovent de comprometre’s amb la societat a través del voluntariat.

Funcions
Mobilització i gestió del voluntariat

  • Organització, amb la supervisió de les Delegades Territorials, de les accions de cerca de voluntariat, tant virtuals com presencials (a universitats, centres d’estudis superiors, escoles oficials d’idiomes…) amb l’equip de “mobilització”.
  • Desenvolupament, amb la resta de l’equip, de l’estratègia local de captació i formació del voluntariat per als diferents projectes.
  • Gestió i recepció de persones interessades en fer voluntariat en els projectes de l’entitat.
  • Inscripció de les persones interessades a les sessions informatives i gestió de les entrevistes de selecció (que duen a terme professionals de l’equip tècnic).
  • Gestió de la base de dades de persones inscrites al voluntariat, amb la supervisió de les Delegades Territorials.
  • Organització, amb la supervisió de les Delegades Territorials, de les accions de formació per a les persones voluntàries (seguiment de la participació, qüestions administratives, compromisos de voluntariat,…).
  • Recollida de dades d’avaluació de les formacions.
  • Gestió dels certificats de participació i/o de convalidació de crèdits de lliure elecció.
  • Participació en la creació d’eines i automatització del procés de mobilització (crides de voluntariat, sessions informatives, entrevistes, validació de candidats, etc.)
  • Participació en el Comitè d’Assignacions per l’assignació de cada persona candidata al projecte corresponent.

Dinamització del voluntariat

  • Desenvolupament i animació de la xarxa de voluntariat: cerca, organització, dinamització i comunicació d’activitats formatives, intercanvi de pràctiques i altres activitats de creació de la comunitat de persones voluntàries de l’AFEV.
  • Col·laboració amb els partners de les diferents universitats i centres educatius.
  • Prospecció de nous partners per a la MOB i el reconeixement de crèdits.
  • Representar l’AFEV en espais externs relacionats amb el voluntariat (FCVS entre altres) per millorar el nostre procés i compartir bones pràctiques.
  • Coneixement i actualització del Pla de Voluntariat de l’entitat.
  • Redacció d’informes de mobilització, formació i avaluació del voluntariat de l’entitat.

Dinamització i participació interna

  • Participar en temps de treball i als processos de col·laboració col·lectiva.
  • Participar en les reflexions col·lectives sobre la mentoria.
  • Mantenir-se informat/da de la vida de l’associació (lectura nota interna, intranet …).
  • Contribuir als informes (COMET, informes de seguiment …).

Requisits mínims:

  • Titulació universitària o titulació en un grau superior de mòduls formatius en àmbit social, educatiu o de gestió.
  • Preferible experiència en gestió, organització i interès en el voluntariat i l’acció social.
  • 2 anys d’experiència demostrable en gestió de voluntariat.
  • Nivell alt oral i escrit del català i del castellà.

Competències:

  • Capacitat de coordinació, planificació i gestió dels recursos.
  • Capacitat d’anàlisi i resolució de problemes, prospecció, adaptació als canvis i flexibilitat.
  • Creativitat i capacitat resolutiva.
  • Persona organitzada, responsable, proactiva i amb iniciativa.
  • Organització del temps i de la pròpia feina, autonomia.
  • Gestió de l’estrès i de la frustració. Paciència.
  • Habilitats per al treballar en equip, comunicar-se i coordinar.
  • Sensibilitat social i interès pels projectes de l’entitat.
  • Noves tecnologies aplicades a la gestió del treball (CRM, entorn Google Drive…)

Es valorarà:

  • Coneixement del món juvenil.
  • Nivell mig de francès.
  • Coneixement i experiència prèvia en lloc de feina similar.
  • Actitud positiva i ganes d’aprendre.
  • Experiència, formació o interès en el món associatiu i educatiu.
  • Experiència, formació o interès en el món universitari.
  • Experiència de treball amb equips diversos.

S’ofereix:

  • Jornada completa de 35 hores setmanals (segons conveni propi en base al conveni d’Acció Social).
  • Contracte indefinit.
  • 5 + 2 setmanes de vacances anuals.
  • Lloc de treball a Barcelona.
  • Flexibilitat horària i adaptabilitat. Possibilitat de teletreball parcial.
  • Gestió de RRHH compromesa i orientada a la conciliació laboral i familiar.
  • Oferim la possibilitat de formar part d’un equip de treball innovador, participatiu, proper i socialment responsable.

Contacte

  • Data prevista d’incorporació: immediata.
  • Data límit de recepció de currículums: 7 de maig de 2023.
  • Feu-nos arribar el teu currículum i una carta de motivació a administracio@afev.org

 

Skip to content