Tècnic/a de selecció de personal i inserció laboral
Fundació d’Atenció a la Dependència SJD
Enviar CV a fad.info@sjd.es
Fins el 07/02/2023
SALARI: 24.400 euros bruts anuals repartit en 14 pagues.
La Fundació d’Atenció a la Dependència SJD treballa per atendre a persones en situació de dependència. Volem incorporar un Tècnic/a de selecció, orientació i inserció laboral per a treballar a la ciutat de Barcelona.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS:
- Redacció i publicació d’ofertes laborals en diferents mitjans de reclutament.
- Avaluació i selecció de candidats/es.
- Realització d’entrevistes laborals individuals i grupals.
- Suport general a l’àrea de selecció i atenció al client.
- Orientació i intermediació laboral i prospecció d’empreses.
- Gestió de borses i dinamització d’espais de cerca de feina.
- Realitzar itineraris d’inserció, accions individuals i grupals, orientades cap a la millora de l’empleabilitat.
- Fer prospecció d’empreses pels itineraris d’inserció laboral.
REQUISITS:
- Aturat/da durant 12 mesos, dintre dels últims 18.
- Inscrit/a com a demandat d’ocupació en el SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya).
IMPRESCINDIBLE:
- Experiència laboral en selecció de personal.
FORMACIÓ:
- Grau o FP professional en RRHH, RRLL, Psicologia, o altres formacions relacionades.
- Domini de les principals eines ofimàtiques (Excel, Word y Outlook).
- Disposar de les següents capacitats: treball en equip, proactivitat, empatia, assertivitat, constància, resolució, orientat/a a objectius.
JORNADA/HORARI:
- Contracte de jornada completa inicial de 12 mesos, prorrogable.