Tècnic/a de rehabilitació i manteniment de l’habitatge a la Fundació Hàbitat3
Enviar CV a habitat3@habitat3.cat
Fins el 31/05/2024
SALARI: Segons Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc i vàlua.
La Fundació Hàbitat3 és una gestora d’habitatge social impulsada des del tercer sector que treballa amb les Entitats Socials i les Administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones en situació de vulnerabilitat. Els nostres fonaments i principis ètics son: empoderament de les persones, respecte a la seva dignitat, voluntat transformadora, transparència i foment de la participació i la responsabilitat.
La Fundació Hàbitat3 vol incorporar al seu equip un/a Tècnic/a per donar suport a l’Àrea Tècnica de la Fundació.
Objectiu:
- Gestionar de forma eficient les actuacions en els habitatges per tal que aquestsreuneixin les condicions d’habitabilitat i dignitat exigides segons els criteris de l’entitat.
Responsabilitats:
- Avaluar l’estat dels habitatges i la necessitat d’intervenció i valorar econòmicament les obres de rehabilitació i adequació necessàries perquè s’adaptin als standards de qualitat programes de la Fundació.
- Planificar i fer seguiment de les obres de rehabilitació, portant la interlocució amb tècnics i empreses executores de les obres.
- Controlar l’estat de conservació i manteniment dels habitatges gestionats per la Fundació.
- Mantenir relacions efectives amb persones usuàries, empreses de manteniment, companyies d’assegurances i altres interlocutors.
- Avaluar, diagnosticar i proposar solucions tècniques a les incidències pròpies dels habitatges.
- Registrar i reportar la feina a l’aplicatiu informàtic de gestió.
Experiència laboral i coneixements:
Es demana:
- Formació en l’àmbit de la enginyeria d’edificació, arquitectura tècnica o arquitectura superior.
- Experiència en rehabilitació, reformes i manteniments d’habitatges.
- Coneixements en realització de pressupostos i amidaments.
- Coneixement i experiència en l’aplicació de la normativa d’habitabilitat.
- Coneixements nivell mig d’ office, especialment d’Excel.
- Experiència en la coordinació i el control de la gestió de les tasques de manteniment dels habitatges.
- Motivació per una feina de gestió orientada al servei públic.
També es valoraran:
- Experiència en l’àmbit de la peritació per companyies d’assegurances.
- Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d’administració de finques.
- Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
Competències clau:
- Compromís amb la missió social de la fundació.
- Interès i capacitat per a feines de gestió.
- Orientació a resultats i capacitat per gestionar múltiples projectes simultàniament.
- Capacitat per treballar de manera col·laborativa amb altres departaments i amb comunitats diverses.
- Capacitat relacional i d’escolta.
- Visió sistèmica i capacitat d’anàlisi.
- Resolució de problemes i presa de decisions.
- Capacitat organització i priorització.
Oferim:
- Oportunitat de contribuir a la transformació social i generar un impacte positiu.
- Desenvolupament professional i formació en l’àmbit social.
- Bon ambient de treball en una fundació dinàmica i compromesa amb la seva missió que creix cada any a bon ritme.
- Horari de 38,5 hores setmanals amb incorporació immediata.
- Contracte indefinit.
- Possibilitat treball modalitat de treball híbrida.
- Entrada i sortida flexible.