Tècnic/a de rehabilitació i manteniment de l’habitatge a la Fundació Hàbitat3

Fundació Privada Hàbitat3

Fins el 31/05/2024


SALARI: Segons Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc i vàlua.

La Fundació Hàbitat3 és una gestora d’habitatge social impulsada des del tercer sector que treballa amb les Entitats Socials i les Administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones en situació de vulnerabilitat. Els nostres fonaments i principis ètics son: empoderament de les persones, respecte a la seva dignitat, voluntat transformadora, transparència i foment de la participació i la responsabilitat.

La Fundació Hàbitat3 vol incorporar al seu equip un/a Tècnic/a per donar suport a l’Àrea Tècnica de la Fundació.

Objectiu:

  • Gestionar de forma eficient les actuacions en els habitatges per tal que aquestsreuneixin les condicions d’habitabilitat i dignitat exigides segons els criteris de l’entitat.

Responsabilitats:

  • Avaluar l’estat dels habitatges i la necessitat d’intervenció i valorar econòmicament les obres de rehabilitació i adequació necessàries perquè s’adaptin als standards de qualitat programes de la Fundació.
  • Planificar i fer seguiment de les obres de rehabilitació, portant la interlocució amb tècnics i empreses executores de les obres.
  • Controlar l’estat de conservació i manteniment dels habitatges gestionats per la Fundació.
  • Mantenir relacions efectives amb persones usuàries, empreses de manteniment, companyies d’assegurances i altres interlocutors.
  • Avaluar, diagnosticar i proposar solucions tècniques a les incidències pròpies dels habitatges.
  • Registrar i reportar la feina a l’aplicatiu informàtic de gestió.

Experiència laboral i coneixements:

Es demana:

  • Formació en l’àmbit de la enginyeria d’edificació, arquitectura tècnica o arquitectura superior.
  • Experiència en rehabilitació, reformes i manteniments d’habitatges.
  • Coneixements en realització de pressupostos i amidaments.
  • Coneixement i experiència en l’aplicació de la normativa d’habitabilitat.
  • Coneixements nivell mig d’ office, especialment d’Excel.
  • Experiència en la coordinació i el control de la gestió de les tasques de manteniment dels habitatges.
  • Motivació per una feina de gestió orientada al servei públic.

També es valoraran:

  • Experiència en l’àmbit de la peritació per companyies d’assegurances.
  • Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d’administració de finques.
  • Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.

Competències clau:

  • Compromís amb la missió social de la fundació.
  • Interès i capacitat per a feines de gestió.
  • Orientació a resultats i capacitat per gestionar múltiples projectes simultàniament.
  • Capacitat per treballar de manera col·laborativa amb altres departaments i amb comunitats diverses.
  • Capacitat relacional i d’escolta.
  • Visió sistèmica i capacitat d’anàlisi.
  • Resolució de problemes i presa de decisions.
  • Capacitat organització i priorització.

Oferim:

  • Oportunitat de contribuir a la transformació social i generar un impacte positiu.
  • Desenvolupament professional i formació en l’àmbit social.
  • Bon ambient de treball en una fundació dinàmica i compromesa amb la seva missió que creix cada any a bon ritme.
  • Horari de 38,5 hores setmanals amb incorporació immediata.
  • Contracte indefinit.
  • Possibilitat treball modalitat de treball híbrida.
  • Entrada i sortida flexible.
Skip to content