Tècnic/a de Prospecció Laboral [30H]
FORMACIÓ I TREBALL, FUNDACIÓ PRIVADA
Enviar CV a ivelasquez@formacioitreball.org
Fins el 24/05/2024
SALARI: 20.000€ bruts anuals.
1.DESCRIPCIÓ DEL LLOC
En dependència del/la coordinador/a de prospecció, els/les candidats/es s’incorporaran a l’equip i desenvoluparan les següents funcions:
- Anàlisi i gestió de la informació: Anàlisi de sectors, empreses, etc. I realització d’activitats comercials (Networking, jornades, etc.)
- Prospecció, contacte i relació amb les empreses i organitzacions: contacte inicial, visites, seguiment i fidelització.
- Identificació de noves necessitats de les empreses en matèria de gestió de persones i de RSC.
- Suport en la definició de perfils professionals i de les ofertes de treball.
- Seguiment de les ofertes gestionades i del seguiment de les insercions realitzades.
- Suport a l’empresa durant el procés d’execució del servei.
- Identificació i disseny de nous serveis per a les empreses.
- Encaix i presentació de candidatures, prèviament valoració dels/les candidats/es per tal d’ajustar el perfil a la demanda de l’empresa.
- Gestió de les pràctiques a les empreses i seguiment pel que fa a l’òptim acolliment de les funcions del/de la candidat/a, si s’escau.
- Valoració del grau de satisfacció de les empreses.
- Reunions de coordinació amb el/la coordinador/a de prospecció, per al seguiment metodològic i tècnic de l’execució, resolució d’incidències i seguiment general del projecte.
- Reunions de coordinació amb la resta d’àrees amb l’objectiu d’intercanviar informació: conèixer les necessitats de les empreses per tal ‘apoderar els i les candidates i aconseguir el major encaix possible.
2.REQUERIMENTS DEL LLOC
Titulació:
- Diplomatura, Llicenciatura o Grau en l’àmbit de les ciències socials (Estudis universitaris oficials i si s’escau que estiguin homologats).
Experiència mínima:
- Es valorarà l’experiència realitzant tasques de prospecció d’empreses i habilitats comercials.
Formació complementària:
- Coneixement del model d’ocupabilitat per competències (anàlisi de l’ocupabilitat, CV per competències, definició de perfils i selecció per competències).
- Coneixement del mercat laboral (sector, ocupacions, índex d’atur, filons d’ocupació, etc.)
- Coneixement sobre disseny i planificació estratègica d’accions d’intermediació (identificació d’empreses diana, definició de cartera de serveis, argumentari, etc.)
- Coneixement i ús dels canals i vies per a l’accés al mercat laboral així com de les eines i instruments per a la recerca de feina (CV per competències, vídeo currículums, etc.)
- Coneixement de tècniques d’intervenció amb col·lectius en risc d’exclusió social.
- Coneixement general del context empresarial i social: conèixer les característiques del teixit econòmic i empresarial. Conèixer les característiques i el funcionament del teixit social.
- Competències digitals: Conèixer les aplicacions de les TIC que permeten gestionar la informació i el coneixement del programa (arxius electrònics, intranet, plataformes, etc.). Conèixer els sistemes i eines TIC generals (internet, correu electrònic, etc.) i específics de comunicació 2.0.
3.Competències:
- Comunicació.
- Treball en equip.
- Negociació.
- Persona resolutiva i proactiva, amb capacitat d’adaptació.
- Orientació al client.