Tècnic/a de projectes

Associació EntreHomes

Respondre el formulari

Fins el 31/01/2024


SALARI: Entre 18.000€ i 20.000€ bruts anuals, depenent de l’expertesa.

Qui som?

EntreHomes som un projecte d’acompanyament terapèutic i pedagògic especialitzat en masculinitats. Promovem processos de transformació personal i col·lectiva que propiciïn maneres de ser homes més conscients, plurals i íntegres.

El nostre esperit ens impulsa a donar espai a aquells que, insatisfets amb els models obsolets apresos, estan a la recerca d’ampliar la seva masculinitat des del cor, amb arrels i claredat. Un viatge en el camí de l’autoconeixement en temps convulsos i plens d’incerteses.

Oferim acompanyament a través de grups d’homes, grups de pares, tallers socioeducatius, sessions de teràpia individual, assessorament a la criança, supervisió a professionals i formacions a professionals i empreses.

Estem buscant: Gestor/a de projectes socioeducatius amb experiència en el disseny, implementació i justificació de subvencions.

Requisits:

  • Experiència mínima de dos anys en gestió de projectes.
  • Experiència mínima de dos anys en formulació, execució i justificació de subvencions.
  • Formació i experiència en l’àmbit de gènere i masculinitats.
  • Nivell de català escrit alt (mínim C1).

Es valorarà:

  • Experiència laboral en entitats de l’àmbit de gènere i masculinitats.
  • Experiència en facilitació de tallers de corresponsabilitat.
  • Experiència en l’ús de WordPress i MailChimp/MailerLite.

Tasques a desenvolupar:

Àrea Tallers:

  • Difusió del catàleg de tallers a instituts, entitats i institucions.
  • Resposta a les demandes de tallers, incloent enviament de pressupostos i reunions amb clients.
  • Seguiment tècnic i econòmic dels tallers (calendari, excel de seguiment, excel de facturació)
  • Coordinació client-tallerista.
  • Devolució a clients sobre situació grupal dels tallers.
  • Gestió d’inscripcions de participants als tallers impulsats per EntreHomes (mail i WhatsApp).
  • Difusió de tallers d’EntreHomes en agendes públiques de Barcelona (QuèdeQuè, CRAJ)
  • Fidelització de clients.

Àrea subvencions:

  • Execució, seguiment i justificació dels projectes subvencionats actualment per la Fundació “la Caixa”, Ajuntament de Barcelona, Departament d’Igualtat i Feminismes, Departament de Drets Socials, Departament de Justícia.
  • Recerca de noves convocatòries de subvencions públiques i privades.
  • Formulació de noves sol·licituds de projectes.

Àrea comunicació i imatge:

  • Actualització de la pàgina web (WordPress)
  • Disseny i enviament d’un butlletí mensual amb MailChimp o MailerLite.
  • Gestió del compte WhatsApp Business de l’entitat.

Transversal:

  • Mailing: respondre i derivar els mails que arribin info@entrehomes.org.
  • Redacció d’actes de reunions d’estructura i equip.
  • Optimització de processos en cada àrea (inscripcions, pàgina web, valoracions de tallers…).
  • Suport puntual en atenció a clients d’Espai Cosmos (atenció telefònica, obrir la porta, preparació de la sala) presencialitat els dimecres al matí i dos divendres (matí i tarda) al mes.

Què oferim?

  • Jornada: 35h/setmana. Horari de matins amb disponibilitat per treballar fins a 3 tardes a la setmana (incloent dos divendres tarda al mes). Flexibilitat horària en èpoques d’alta demanda.
  • Presencialitat: dimecres i divendres a l’Espai Cosmos Gràcia. Dilluns, dimarts i dijous possibilitat de teletreball, amb excepcions segons necessitat de presència en reunions i formacions.
  • Vacances: 3 setmanes a l’agost, la resta de dies a acordar tenint en compte disponibilitats de la resta de l’equip.

Candidatura:

  • Completar el formulari https://bit.ly/entrehomes-candidatura-feina (inclou l’enviament del CV). Data límit: 31 de gener.
  • Entrevista presencial i prova online a mitjans de febrer.
  • Selecció final a principis de març.
  • Incorporació el dia 1 d’abril de 2024
Skip to content