Tècnic/a de projectes
Respondre el formulari
Fins el 31/01/2024
SALARI: Entre 18.000€ i 20.000€ bruts anuals, depenent de l’expertesa.
Qui som?
EntreHomes som un projecte d’acompanyament terapèutic i pedagògic especialitzat en masculinitats. Promovem processos de transformació personal i col·lectiva que propiciïn maneres de ser homes més conscients, plurals i íntegres.
El nostre esperit ens impulsa a donar espai a aquells que, insatisfets amb els models obsolets apresos, estan a la recerca d’ampliar la seva masculinitat des del cor, amb arrels i claredat. Un viatge en el camí de l’autoconeixement en temps convulsos i plens d’incerteses.
Oferim acompanyament a través de grups d’homes, grups de pares, tallers socioeducatius, sessions de teràpia individual, assessorament a la criança, supervisió a professionals i formacions a professionals i empreses.
Estem buscant: Gestor/a de projectes socioeducatius amb experiència en el disseny, implementació i justificació de subvencions.
Requisits:
- Experiència mínima de dos anys en gestió de projectes.
- Experiència mínima de dos anys en formulació, execució i justificació de subvencions.
- Formació i experiència en l’àmbit de gènere i masculinitats.
- Nivell de català escrit alt (mínim C1).
Es valorarà:
- Experiència laboral en entitats de l’àmbit de gènere i masculinitats.
- Experiència en facilitació de tallers de corresponsabilitat.
- Experiència en l’ús de WordPress i MailChimp/MailerLite.
Tasques a desenvolupar:
Àrea Tallers:
- Difusió del catàleg de tallers a instituts, entitats i institucions.
- Resposta a les demandes de tallers, incloent enviament de pressupostos i reunions amb clients.
- Seguiment tècnic i econòmic dels tallers (calendari, excel de seguiment, excel de facturació)
- Coordinació client-tallerista.
- Devolució a clients sobre situació grupal dels tallers.
- Gestió d’inscripcions de participants als tallers impulsats per EntreHomes (mail i WhatsApp).
- Difusió de tallers d’EntreHomes en agendes públiques de Barcelona (QuèdeQuè, CRAJ)
- Fidelització de clients.
Àrea subvencions:
- Execució, seguiment i justificació dels projectes subvencionats actualment per la Fundació “la Caixa”, Ajuntament de Barcelona, Departament d’Igualtat i Feminismes, Departament de Drets Socials, Departament de Justícia.
- Recerca de noves convocatòries de subvencions públiques i privades.
- Formulació de noves sol·licituds de projectes.
Àrea comunicació i imatge:
- Actualització de la pàgina web (WordPress)
- Disseny i enviament d’un butlletí mensual amb MailChimp o MailerLite.
- Gestió del compte WhatsApp Business de l’entitat.
Transversal:
- Mailing: respondre i derivar els mails que arribin info@entrehomes.org.
- Redacció d’actes de reunions d’estructura i equip.
- Optimització de processos en cada àrea (inscripcions, pàgina web, valoracions de tallers…).
- Suport puntual en atenció a clients d’Espai Cosmos (atenció telefònica, obrir la porta, preparació de la sala) presencialitat els dimecres al matí i dos divendres (matí i tarda) al mes.
Què oferim?
- Jornada: 35h/setmana. Horari de matins amb disponibilitat per treballar fins a 3 tardes a la setmana (incloent dos divendres tarda al mes). Flexibilitat horària en èpoques d’alta demanda.
- Presencialitat: dimecres i divendres a l’Espai Cosmos Gràcia. Dilluns, dimarts i dijous possibilitat de teletreball, amb excepcions segons necessitat de presència en reunions i formacions.
- Vacances: 3 setmanes a l’agost, la resta de dies a acordar tenint en compte disponibilitats de la resta de l’equip.
Candidatura:
- Completar el formulari https://bit.ly/entrehomes-candidatura-feina (inclou l’enviament del CV). Data límit: 31 de gener.
- Entrevista presencial i prova online a mitjans de febrer.
- Selecció final a principis de març.
- Incorporació el dia 1 d’abril de 2024