Tècnic/a de màrqueting digital
FUNDACIÓ PERE TARRÉS
Respondre el formulari
Fins el 23/08/2023
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
A la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a professional de màrqueting digital per unir-se al nostre equip.
Si tens una ment creativa i t’interessa el sector social i educatiu, aquesta és la teva oportunitat:
Què faràs?
- Implementar les estratègies de màrqueting digital de l’entitat.
- Gestionar campanyes publicitàries en línia a través de diferents plataformes.
- Optimitzar el tràfic web i augmentar la presència en línia mitjançant SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing).
- Crear contingut atractiu per a les xarxes socials i altres canals digitals.
- Col·laborar amb altres departaments per a la integració de campanyes de màrqueting i vendes.
- Mantenir-se actualitzat/da amb les últimes tendències i pràctiques en màrqueting digital.
Què oferim?
- Incorporació la segona quinzena de setembre.
- Contractació indefinida.
- Jornada complerta.
- Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.
- Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
- Possibilitat de teletreballar parcialment.
Requisits
Requisits imprescindibles:
- Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital, social media màrqueting.
- Experiència prèvia mínima de 2 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.
- Capacitat de redacció i síntesi, coneixements en programes de disseny, SEO, SEM, google analytic.
Requisits valorables:
- Formació i experiència en gestió de xarxes socials.
- Coneixements del sector social, del lleure, l’ensenyament, món cristià de Catalunya i tercer sector.