Tècnic/a de marketing
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 03/01/2023
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Tècnic/a de marketing per proposar i portar a terme campanyes relacionades en l’àmbit educatiu i social i cases de colònies.
Entre d’altres funcions es responsabilitzarà de:
- Conèixer el client actual (motivacions, frens, cicle de vida) i enfocar-se en fidelitzar-lo.
- Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació al mercat.
- Realitzar el seguiment de les accions de màrqueting i informes finals de les campanyes.
- Detectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la FPT.
- Dissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la FPT, implementar-les i fer-ne el seguiment.
- Elaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online…) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció.
- Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s’ajusti a l’objectiu, al pressupost i a l’estrate`gia global de Comunicació i Màrqueting de la institució.
- Distribuir i supervisar les tasques que han traspassat a les àrees de màrqueting vetllant que es transmetin els objectius a treballar i que estiguin alineats amb objectius i mandatories del Briefing.
- Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentit.
- Contribuir a la coherència del pla de marqueting global de la FPT i a les politiques de Comunicació i Màrqueting.
- Conèixer els procediments i instruccions tècniques del sistema de gestió de qualitat i medi ambient que siguin d’aplicació.
Què oferim?
- Lloc de feina: Oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona.
- Incorporació: gener 2023.
- Tipus de contracte: indefinit.
- Jornada: Completa, 37,5h/setmanals.
- Horari: de dilluns a dijous entrada entre les 8 i les 9 i sortida entre 17-18h. Divendres de 8-14:30h. 2 tardes lliures a la setmana. 1 dia de treball en remot a partir dels 3 mesos.
Requisits
- Formació: Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat o formació en màrqueting digital, social media màrqueting).
- Experiència prèvia mínima de 2 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.
- Nivell de català i castellà bilingüe.
- Cerquem un perfil amb les següents competències: responsabilitat, adaptabilitat, treball en equip i organització.