Tècnic/a de gestió i selecció de personal
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 25/10/2023
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
- T’apassiona el món dels recursos humans?
- Tens experiència gestionant personal?
- Estas acostumat/ada a treballar amb grans volums?
Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a tècnic/a de selecció per desenvolupar tasques de gestió i contractació de personal de l’àmbit social, cobertura de suplències de serveis vinculats a la infància, joventut, gent gran i programes de convivència i seguiment del personal de pràctiques a Barcelona.
Que faras?
- Reclutament i selecció de personal de l’àmbit social (talleristes, monitors/es, integradors/es, educadors/es…)
- Gestió de les substitucions de les activitats i serveis del departament.
- Gestió del personal de pràctiques del serveis i contacte amb equips humans.
- Desenvolupament d’entrevistes.
- Gestió de la contractació del personal, control de contractes i dades personals.
- Gestió de la borsa de treball.
- Resolució de les incidències.
Què oferim?
- Jornada completa 37.5 hores setmanals.
- Flexibilitat horària per l’entrada i sortida.
- Possibilitat de disposar de dues tardes a la setmana lliures.
- Possibilitat de realitzar treball remot a partir dels 3 mesos.
- Centre de treball: Barcelona.
- Contractació Indefinida.
- Incorporació Inmediata.
Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.
Requisits
- Imprescindible experiència mínima de dos anys realitzant processos de selecció i /o gestió de borses de treball.
- Imprescindible experiència gestionant equips/persones.
- Valorable formació en Recursos Humans.
- Disponibilitat d’incorporació immediata.
- Alt domini del paquet Office.