tÈCNIC/A dE COMUNICACIÓ

Fundació Bayt al-Thaqafa

Fins el 09/11/2022


Salari: Segons conveni d’acció social.

CONVOCATÒRIA DE SELECCIÓ EXTERNA – TÈCNIC/A DE COMUNICACIÓ

Identificació del lloc de treball – Posició de tècnica de comunicació

Descripció del lloc de treball

  • La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.
  • El/La professional contractat/da s’integrarà a l’Àrea d’interculturalitat i comunicació de l’entitat. Les tasques a realitzar estaran enfocades a donar suport a la persona responsable de comunicació de l’entitat, principalment creant continguts per a donar a conèixer l’activitat dels diferents projectes que duu a terme la Fundació.
  • Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per a conviure, aprendre i compartir amb la comunitat àrab-musulmana. Conèixer de primera mà la seva història, les seves creences, i la seva cultura és un gran valor afegits que permetrà sens dubte enriquir-se personalment.

Principals Responsabilitats i Funcions

  • Redacció i edició de continguts.

  • Actualització de la pàgina web.

  • Elaboració de materials corporatius: fulletons, memòries, cartelleria.

  • Suport en la creació de vídeos.

Aptituds, coneixements i competències requerides

  • Titulació universitària en comunicació.
  • Coneixements en gestors de continguts, especialment Drupal.
  • Coneixements de programes d’edició de fotografia i vídeo.
  • Coneixements de programes de maquetació.
  • Nivell avançat d’Ofimàtica.
  • Habilitats de treball en equip.

Condicions laborals

  • Contractació: Temporal ( 2 mesos).
  • Salari Brut: segons conveni d’acció social.
  • Distribució horària: jornada completa (38,5 h/set.)
  • Incorporació: novembre 2022.

Dades de contacte

  • Data límit de recepció de CV: 9 de novembre 2022.
  • Enviar sol·licituds a iris.andre@bayt-al-thaqafa.org indicant a l’assumpte: “Tècnic/a de comunicació”