Tècnic/a de Comunicació

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 29/08/2023


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum
Des de Fundació Pere Tarrés cerquem un/a Tècnic/a de Comunicació pel departament de Consultoria i Estudis.

La persona que s’incorpori estarà vinculada a un projecte de divulgació d’informació d’actualitat i de qualitat del món associatiu i àmbit social i de recursos, a més de permetre crear xarxa entre les entitats promotores i col·laboradores del projecte.

Vetllarà per la difusió i la comunicació del departament i garantirà el desenvolupament tècnic, assessorament, innovació i actualització de projectes amb elements digitals relacionats (webs, blocs, butlletins).

Què faràs?

  • Redacció de notes de premsa i continguts per a entorns digitals.
  • Elaborar, planificar i executar el pla de comunicació dels projectes de Consultoria i Estudis (CiE)
  • Elaborar les memòries dels projectes en diferents formats digitals.
  • Difondre i publicar els projectes a la nostra web i altres espais digitals.
  • Coordinar-se amb socis de projectes digitals, personal de CiE i informàtics per bona gestió projectes digitals.
  • Avaluar projectes web (usabilitat, arquitectura funcional) i fer propostes de millora.
  • Gestionar i dinamitzar les xarxes socials en les que els nostres projectes tinguin presència.
  • Millorar el posicionament dels projectes a les xarxes socials, monitoritzant resultats (marca/posicionament)
  • Conèixer tendències tecnològiques globals i webs locals de referència del nostre sector.
  • Conèixer la situació i necessitats del sector d’acció social per oferir solucions digitals segons les seves necessitats sentides.

Què oferim?

  • Incorporació a principis de setembre.
  • Contractació indefinida.
  • Jornada parcial de 30 hores setmanals.
  • Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
  • Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.
  • Possibilitat de teletreballar parcialment.

Requisits
Requisits imprescindibles:

  • Grau de periodisme.
  • Experiència mínima de 2 anys en gabinets de comunicació com a tècnic/a de premsa i/o experiència en altres mitjans de comunicació (premsa, ràdio, televisió i digitals)
  • Coneixements del funcionament dels mitjans de comunicació, coneixements de gestió de campanyes de comunicació, comunicació de crisi, gestió de xarxes, nocions d’edició d’imatges.
  • Català i castellà nivell alt.

Requisits valorables:

  • Formació i experiència en gestió de xarxes socials.
  • Coneixements del sector social, del lleure, l’ensenyament, món cristià de Catalunya i tercer sector.
  • Vehicle propi.

 

Ves al contingut