Tècnic/a de Comunicació
Enviar CV a persones@assis.cat
Fins el 28/06/2024
SALARI: 24.677,80€ bruts anuals x 14 pagues.
ASSÍS treballa per millorar la qualitat de vida de les persones en situació de sense llar, oferint espais de relació positiva i fent-les protagonistes dels seus processos de canvi. Som una entitat que des de 2001 treballem de forma compromesa i innovadora per oferir atenció, serveis i acompanyament social i emocional a les persones ateses.
Actualment, a ASSÍS, obrim un procés de selecció dirigit a incorporar una persona tècnica de comunicació. En dependència de la responsable de comunicació d’ASSÍS, serà l’encarregada de desplegar i executar les diferents accions previstes per assolir els objectius de comunicació interna i externa establerts en l’estratègia de comunicació de l’entitat.
Funcions:
- Creació de continguts (text, imatge i vídeo)
- Pàgina web.
- Xarxes socials.
- Butlletins informatius.
- Materials per premsa.
- Materials de difusió (presentacions, propostes…)
- Materials de comunicació interna.
- Materials de fundraising i captació de fons.
Gestió de les xarxes socials de l’entitat:
- Monitorització de xarxes socials de l’entitat i l’entorn.
- Publicació de continguts a les xarxes socials de l’entitat.
- Elaboració d’informes de seguiment.
- Proposta de noves accions i detecció d’oportunitats.
- Manteniment i creació dels continguts del web de l’entitat.
- Suport en l’organització d’esdeveniments, jornades i activitats de sensibilització o incidència política de l’associació.
- Suport en la gestió de bases de dades de l’entitat.
Formació:
- Títol universitari, preferiblement en Ciències de la Comunicació, Periodisme, Comunicació Audiovisual.
- Coneixements d’usuari avançat en programes ofimàtics d’ús general (Excel, Accés, Powerpoint)
- Informàtica i noves tecnologies aplicades a la comunicació.
Competències tècniques:
- Domini d’eines de disseny (Canva, Photoshop, In design, Illustrator…)
- Coneixements de màrqueting, publicitat i comunicació corporativa.
- Domini de tècniques de dinamització de xarxes socials.
- Domini del programari i aplicacions d’entorns 2.0 i de mitjans de comunicació digitals.
- Català i castellà. Nivell mitjà/alt d’anglès.
- Coneixements sobre redacció de continguts periodístics i publicitari.
Es valorarà:
- Experiència en redacció, maquetació i elaboració d’informes, presentacions, memòries, cartelleria, gràfica, infografia i audiovisual.
- Capacitat d’organització, de planificació́ i facilitat per treballar en equip.
- Creativitat, iniciativa i innovació.
- Experiència amb la relació amb mitjans de comunicació.
- Experiència en la gestió de XXSS corporatives i en la recollida i informe de dades.
- Capacitat de recerca d’informació, d’anàlisi, d’estructuració, de priorització́ i d’organització de la mateixa.
- Capacitat de comunicació escrita i oral.
- Interès pel sector social, en concret per l’àmbit del sensellarisme.
Oferim:
- Contracte indefinit amb Conveni Acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc.
- Jornada de 38,5 hores setmanals amb incorporació immediata.
- Horari entre de 8h a 17h de dilluns a dijous i entre 8h a 15 h divendres, amb flexibilitat sempre que sigui compatible amb la correcta execució de les tasques.
- Bon ambient de treball en una associació compromesa amb la seva missió.
- Fins a 30 hores de formació continuada a realitzar durant l’any.