Tècnic/a de Comunicació
Respondre el formulari
Fins el 18/10/2023
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
Des de Fundació Pere Tarrés cerquem un/a Tècnic/a de Comunicació pel departament de Consultoria i Estudis.
La persona que s’incorpori estarà vinculada a un projecte de divulgació d’informació d’actualitat i de qualitat del món associatiu i àmbit social i de recursos, a més de permetre crear xarxa entre les entitats promotores i col·laboradores del projecte.
Vetllarà per la difusió i la comunicació del departament i garantirà el desenvolupament tècnic, assessorament, innovació i actualització de projectes amb elements digitals relacionats (webs, blocs, butlletins).
Què faràs?
- Redacció de notes de premsa i continguts per a entorns digitals Elaborar, planificar i executar el pla de comunicació dels projectes de Consultoria i Estudis (CiE)
- Elaborar les memòries dels projectes en diferents formats digitals.
- Difondre i publicar els projectes a la nostra web i altres espais digitals.
- Coordinar-se amb socis de projectes digitals, personal de CiE i informàtics per bona gestió projectes digitals.
- Avaluar projectes web (usabilitat, arquitectura funcional) i fer propostes de millora.
- Gestionar i dinamitzar les xarxes socials en les que els nostres projectes tinguin presència.
- Millorar el posicionament dels projectes a les xarxes socials, monitoritzant resultats (marca/posicionament)
- Conèixer tendències tecnològiques globals i webs locals de referència del nostre sector.
- Conèixer la situació i necessitats del sector d’acció social per oferir solucions digitals segons les seves necessitats sentides.
Què oferim?
- Incorporació al desembre 2023.
- Contractació temporal per substituir dos permisos consecutius de paternitat (Fins juliol 2024)
- Jornada completa.
- Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
- Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.
- Possibilitat de teletreballar parcialment.
Requisits
Requisits imprescindibles:
- Grau de periodisme.
- Experiència mínima de 2 anys en gabinets de comunicació com a tècnic/a de premsa i/o experiència en altres mitjans de comunicació (premsa, ràdio, televisió i digitals)
- Coneixements del funcionament dels mitjans de comunicació, coneixements de gestió de campanyes de comunicació, comunicació de crisi, gestió de xarxes, nocions d’edició d’imatges.
- Català i castellà nivell alt.
Requisits valorables:
- Formació i experiència en gestió de xarxes socials.
- Coneixements del sector social, del lleure, l’ensenyament, món cristià de Catalunya i tercer sector.
- Vehicle propi.