Tècnic/a d’administració

Basket Beat

Fins el 19/05/2023


SALARI: 1.307,06€ bruts x 12 pagues.

Presentació

Basket Beat som una entitat amb la que acompanyem i problematitzem processos col·lectius a través de fer música en grup i amb pilotes de bàsquet. Busquem una persona que porti la gestió administrativa dels diferents projectes de l’entitat.

Les funcions a dur a terme són:

  • Portar el sistema de facturació, pressupostos i gestió d’altes de proveïdors per clients diversos (entitats privades/universitats/administracions públiques/clients estrangers).
  • Gestionar altes i baixes de contractes laborals amb diversos agents (contractes curts/contractes puntuals/contractes eventuals/contractes indefinits/externalitzar altes amb cooperatives de músics).
  • Gestió de l’àrea administrativa de les subvencions.
  • Acompanyar a la gestoria per les parts de laboral/autònoms/comptabilitat.
  • Realitzar compres i contractacions de serveis externs (bitllets per a viatges/compra de material/pagar serveis).
  • Altres gestions administratives relacionades amb la validació de plans de voluntariat, plans de transparència, d’igualtat, etcètera.

Es requereix:

  • Coneixement amb plataformes de facturació electrònica Tipus b2brouter.
  • Coneixement amb office (sobretot Word i Excel).
  • Nivell alt de redacció en Català i Castellà.

Es valora positivament:

  • Experiència en tasques similars (administració, gerència, gestió), preferentment en entitats del tercer sector.
  • Experiència en la sol·licitud i justificació de subvencions europees.
  • Estudis en administració i direcció d’empreses (Grau superior o llicenciatura).
  • Nivell alt de redacció en Anglès.
  • Motivació i interès en projectes socials i culturals, així com experiències en l’associacionisme i els activismes.
  • Interès en l’autogestió i en la presa de decisió col·lectiva.

Horari i incorporació:

  • Horari: 30h/setmana.
  • Incorporació: Immediata.
  • Lloc: semipresencial a Barcelona (Fabra i Coats)

*Enviar carta de motivació juntament amb el currículum.

Ves al contingut