Tècnic/a comercial

Fundació Platoniq

Enviar CV a cv@platoniq.net

Fins el 30/04/2023


SALARI: Salari inicial entre 22.704€ i 27.544€ bruts anuals segons perfil aportat. Possibilitat de revisió salarial i establir un import de comissions segons objectius de captació.

La Fundació Platoniq dissenya eines i processos participatius digitals i facilita metodologies innovadores de participació per contribuir a formar societats i organitzacions més democràtiques i justes, fent ús de tecnologies cíviques obertes.

A més, és impulsora de la plataforma de crowdfunding cívic Goteo.org, a través de la qual finança iniciatives amb impacte social -a nivell regional, nacional i internacional-, fomenta el cooperativisme i reforça el conjunt de l’Economia Social i Solidària. Per això, la Fundació és membre de la XES (Xarxa d’Economia Solidària de Catalunya). Cada any, Fundació platoniq forma una mitjana de 250 persones als seus tallers a ICT, Design Thinking, deliberació i crowdfunding cívic, i participa en més de 20 esdeveniments nacionals i internacionals relacionats amb la tecnologia i la cultura amb més de 10.000 participants.

La Fundació promou la transparència, leconomia col·laborativa i ètica, la innovació democràtica i la replicabilitat de les experiències.

Resum de l’oferta

A la Fundació Platoniq estem buscant per incorporar al nostre equip a un perfil comercial amb capacitat de lideratge i acció, que us motivi la creació de l’àrea de comercialització de la Fundació, des de l’anàlisi i benchmarking, el disseny o millora de serveis, a la venda i presentació dels serveis privats que oferim. Busquem una persona que a més tingui coneixements de fundraising per a la captació de fons i la creació d’aliances públiques i privades que pugui entendre i defensar la nostra missió. Busquem a una professional que sigui capaç de planificar, crear i executar un Pla Comercial dels àmbits en què treballa la Fundació (productes i serveis digitals, formació, acompanyament a organitzacions institucions públiques, anàlisi de dades, consultoria d’innovació democràtica… ) i que sigui capaç d’originar i refermar relacions estratègiques, aliances de cooperació, relacions amb grans donants i possibles clients dels diferents serveis i accions al territori espanyol i internacional. Aquest perfil interdisciplinari treballarà de manera col·laborativa especialment amb la Responsable de làrea de Gestió i Administració de la Fundació i els Coordinadors dÀrees executives i Comunicació.

Funcions

  • Creació, disseny i desenvolupament de l’àrea comercial i models de negoci segons la reorganització recent de la Fundació per oficines i àrees d’especialització; creació dels fluxos, base de dades, segmentació, actes de representació i documentació comercial.
  • Desenvolupar el Pla d’acció comercial de la Fundació.
  • Generació de materials per a la venda o presentació.
  • Planificar lactivitat comercial en funció de les decisions del Patronat i direcció de la fundació, pla dactuació anual i pla de negoci.
  • Realitzar la prospecció comercial de nous mercats i clients potencials.
  • Aconseguir lobjectiu de clients nous determinat per la Direcció de la Fundació.
  • Prospecció de fonts de finançament privades; venda de serveis i presentació de lactivitat en espais estratègics.
  • Elaboració i gestió de propostes a premis.
  • Cerca de filantrops, aliats institucions o/i d’entitats; reunions de presa de contacte i representació, tasques de relacions públiques per a la gestió i ampliació del Patronat de la Fundació, grans donants, col·laboradors.
  • Presència en fòrums i jornades clau per als interessos de la Fundació.
  • Col·laborar a la campanya de captació de fons amb l’equip de comunicació mitjançant el contacte directe amb entitats i persones estratègiques.
  • Relacions amb qualsevol dels actors estratègics i aliances en coordinació amb els responsables de les àrees.

Requisits

  • Alineació amb valors democràtics i inclusius de la Fundació.
  • Titulació superior preferiblement en administració i direcció d’empreses, màrqueting, relacions públiques, relacions internacionals o similars. Es valorarà positivament formació postgrau en vendes, fundraising nacional i internacional, màster en RSC o similars.
  • Experiència mínima de 3 anys en captació de fons i relacions amb empreses i fundacions a alt nivell.
  • Nocions de product design i product management.
  • Experiència en captació de clients i creació d’aliances.
  • Molt bones habilitats comunicatives en anglès parlat i escrit (titulació mínima B2 o superior). Es valorarà el coneixement dun segon idioma i coneixements de català.
  • Coneixement avançat d’eines digitals i ofimàtica (especialment Google drive, Asana, Notion, Canva, Holded i CRM).
  • Valorables coneixements de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge; i Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Ser persona proactiva, responsable, organitzada, amb preferència pel treball en equip i orientació a resultats.
  • Tenir bones habilitats de comunicació i relacions públiques.
  • Disponibilitat per viatjar a nivell nacional i internacional (principalment països europeus) així com per visitar unes dues vegades al mes l’oficina de Palma o Barcelona.

Què oferim

  • Contracte indefinit amb 6 mesos de període de prova.
  • Jornada de 40 hores setmanals. Si vols treballar menys hores setmanals ens podem adaptar a les teves necessitats.
  • 23 dies laborables de vacances + entre 6 i 8 dies extra de descans.
  • Flexibilitat horària.
  • Possibilitat de treballar a l’oficina de Barcelona o en remot des de Madrid. Es valoraran també residents a altres grans ciutats espanyoles oa Palma (on tenim oficina).
  • Treballar en projectes significatius de gran impacte relacionats amb el compromís cívic, les tecnologies obertes, les dades obertes, la participació i la transparència.
  • Retir anual de la fundació on passem 3 dies juntes. Durant l´any també tenim altres moments de trobada presencial.
  • Cafè i te a l’oficina.
  • Porta el teu gos a l’oficina.

Treballar a la Fundació Platoniq

L’equip està dividit en diferents ciutats, així que encara que algunes coincidim físicament gairebé diàriament a les oficines de Palma o Barcelona, ens coordinem de manera digital la majoria del temps. L’equip complet es reuneix mínim una vegada a l’any per al summit estratègic i de cura.

Tot i ser un equip remot, valorem molt les ocasions quan ens podem trobar entre companyes d’equip, sigui en mini grups o amb tot l’equip. Ja veureu que seran moments rics d’emocions! A Platoniq ens enfrontem diàriament al repte que suposa l’organització col·lectiva del treball orientat a la innovació democràtica i l’apoderament ciutadà, de manera coherent amb els nostres valors i principis organitzatius. Per això, les persones de l’equip es distribueixen segons les seves habilitats, coneixements i experiència en unitats funcionals interdependents que anomenem oficines.

L’Oficina de Gestió i Administració és una d’aquestes 4 oficines juntament amb la de Comunicació i Investigació, Innovació Democràtica Inclusiva i Participació. A més, com a mostra del nostre desig i compromís, hem creat la Comissió de Cures i Salut Organitzacional, un espai intern que té com a missió promoure i vetllar perquè es dugui a terme el procés de canvi cultural que permeti el desenvolupament i cura de les persones que formen part de Platoniq.

Com sol·licitar el lloc

T’identifiques amb aquest rol? Escriu un email a cv@platoniq.net i envia’ns el teu currículum juntament amb una carta de motivació, explicant per què t’interessa treballar amb nosaltres i que pots aportar a la Fundació i concretament al rol descrit. Inclou “Comercial” a la línia de l’assumpte. Si vols formar part d’un equip heterogeni, vital i amb moltes ganes de treballar per millorar la nostra societat, no dubtis a llençar el teu cv.

Estem compromesos a crear igualtat d’oportunitats per a tothom, independentment del background i la nacionalitat de la persona candidata. Per aquesta raó, estem particularment interessats a rebre sol·licituds de persones racialitzades, persones amb diversitat funcional i persones que s’identifiquen com a LGTBQ*IA.

En nom de Fundació Platoniq tractem la informació que ens facilitis amb fins relacionats únicament i exclusivament amb aquest procés de contractació. Les dades proporcionades es conservaran fins a la finalització d’aquest procés o fins que exerceixis el teu dret de cancel·lació. Per tant, tens dret a accedir a les teves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries podent exercitar-les a l’adreça de correu cv@platoniq.net. Les dades no se cediran a tercers.

Skip to content