Tècnic/a Administratiu/va Laboral

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 04/09/2024


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Estàs buscant més que una feina? T’oferim l’oportunitat per marcar la diferència i contribuir en la promoció de les persones i la igualtat social!

A la Fundació Pere Tarrés, estem cercant un/a Tècnic/a Administratiu/va Laboral que vulgui formar part del nostre projecte i continuar impactant de manera positiva en la vida de milers de persones.

Què oferim?

  • Incorporació immediata: Busquem professionals compromesos i llestos per unir-se a la nostra empresa de manera ràpida i eficient.
  • Tipus de Contracte: Oferim un contracte indefinit, proporcionant estabilitat i creixement professional a llarg termini.
  • Jornada i Horari Flexible: Jornada de 37,5 hores setmanals amb horaris flexible d’entrada entre les 8 i les 10 del matí. Amb la possibilitat de gaudir dues tardes lliures a la setmana.
  • Treball Remot: Valorem l’equilibri entre la vida laboral i personal, oferint la possibilitat de treballar en remot.

Quina serà la teva tasca?

  • Gestionar i comunicar al departament de personal de les altes, modificacions i baixes de contractes.
  • Assessorar i donar resposta a les consultes de nòmines i altres dubtes laborals plantejats pel personal.
  • Controlar, reclama i arxivar la documentació laboral (certificats negatius de delictes sexuals, entre d’altres).
  • Gestionar les peticions del personal (certificats varis, còpia de contractes i/nòmines, TC’s, vacances, permisos, comunicats horari, peticions d’irpf, canvis en el model 145, prestació per risc d’embaràs, prestació de maternitat, permís de lactància, peticions d’excedència, reduccions de jornada, comunicacions de baixes voluntàries, no superacions de període de prova, etc..)
  • Controlar i gestionar mensualment els venciments de contracte.
  • Gestionar i realitzar seguiment de les baixes d’ IT i AT , comunicació del volant d’assistència per a la mútua i redacció d’informe d’AT.
  • Gestionar els pagaments mensuals concretats pels coordinadors pedagògics prèviament (plusos, pagaments hora, entre d’altres)
  • Detectar i resoldre errors de contractació i pagaments.
  • Gestionar i fer el seguiment de la formació de prevenció de riscos laborals.
  • Redactar un informe laboral mensualment.

Per què formar part del nostre equip?

  • Missió amb Sentit: No només treballem, sinó que contribuïm activament a la promoció de la persona i la igualtat de condicions a la nostra societat. És més que una feina; és una oportunitat per fer la diferència.
  • Flexibilitat: Imagina poder acordar el teu horari d’entrada entre les 8 i les 10 del matí, i la sortida entre les 17 i les 19 de la tarda amb una hora per dinar. Això és el que oferim, perquè la teva vida personal també és important.
  • Equilibri Vida-Laboral: Divendres tarda lliure i la possibilitat de gaudir d’una altra tarda lliure a la setmana.
  • Treball Remot Parcial: T’oferim la flexibilitat de treballar des de casa de manera parcial, perquè la conciliació és la nostra prioritat.
  • Ubicació: Les nostres oficines estan situades a la zona Les Corts de Barcelona, un lloc ben comunicat i accessible prop de l’estació de Sants.

Si vols formar part d’un equip dinàmic i col·laboratiu, on la teva feina tindrà un impacte real, registra el teu CV. Ens encanta conèixer persones compromeses amb la nostra missió. ¡Fes el pas cap a una oportunitat única amb la Fundació Pere Tarrés!

Requisits

  • Estudis d’administració o graduat/a en Relacions Laborals.
  • Mínim 2-3 anys d’experiència en lloc de treball similar, preferentment en empresa de serveis.
  • Experiència en gestió d’un alt volum.
  • Bon nivell de català i castellà.
  • Incorporació immediata.
Ves al contingut