Tècnic/a Administratiu/va

Integral, Cooperativa de Salut SCCL

Fins el 11/04/2025


SALARI: 13.175,70€ bruts anuals, segons el conveni d’establiments sanitaris (25 hores setmanals).

Vols formar part d’un equip dinàmic i compromès amb la transformació social?

Tens experiència en tasques administratives i t’apassiona contribuir al desenvolupament de projectes vinculats a l’economia social i la salut integrativa?

Aquesta és la teva oportunitat!

QUÈ OFERIM?

  • Formar part d’una organització compromesa amb l’economia social i la salut integrativa.
  • Jornada laboral: 25 h/setmana amb possibilitat posterior de 40h/setmana.
  • Tipus de contracte: indefinit.
  • Lloc de treball: presencial al centre de Barcelona (Dreta de l’Eixample).
  • Beneficis socials: Vacances segons conveni; Formació i desenvolupament professional; Equip experimentat, emprenedor i implicat; Possibilitat d’esdevenir sòcia de la cooperativa

QUÈ ÉS INTEGRAL – COOPERATIVA DE SALUT?

  • És un centre de medicina integrativa i de salut que va néixer fa 40 anys a la ciutat de Barcelona. Va ser un centre pioner en el seu temps pel seu treball en equip i el seu abordatge multidisciplinar i holístic de la persona.
  • Actualment, Integral segueix complint amb el seu objectiu fundacional: la millora de la salut (física, mental, emocional i espiritual), que oferint serveis amb una visió holística, posant les persones al centre, facilitant el seu autoconeixement, autonomia, apoderament i desenvolupament més conscient i responsable de la seva salut i la del seu entorn.

FUNCIONS PRINCIPALS

  • Gestió administrativa i comptable: gestió de correus electrònics, control de la comptabilitat, facturació i tresoreria (emissió de factures, gestió d’excels de control, etc.), i relació amb la gestoria per a la gestió d’impostos i altres obligacions legals.
  • Suport a la direcció i gerència: assistència en la planificació i coordinació de tasques operatives del centre.
  • Projectes de subvencions: tràmits de presentació, econòmics, administratius i de justificació associats als projectes.
  • Gestió i contacte amb els professionals del centre: tràmits d’altes i baixes, coordinació amb els col·laboradors que ofereixen serveis a la cooperativa i seguiment de factures.
  • Gestió de proveïdors: seguiment d’arxius, registres i altres tasques logístiques com compres i inventaris.
  • Tràmits burocràtics: gestió amb administracions públiques, empreses i proveïdors.
  • Comunicació i xarxes socials: recolzament en la relació amb l’agència de comunicació i en l’execució de tasques relacionades amb la comunicació interna i externa.

COMPETÈNCIES CLAU

  • Alta vocació de servei i suport a l’equip, clientes i col·laboradores externes.
  • Capacitat d’organització i emprenedoria.
  • Polivalència i habilitat per gestionar diverses tasques simultàniament.
  • Treball autònom i en equip.
  • Iniciativa, proactivitat i capacitat d’aportar idees alineades amb la missió de la cooperativa.
  • Bones habilitats comunicatives, tant orals com escrites.

REQUISITS DEL PERFIL

  • Formació acadèmica: Formació professional en Administració i Finances o titulació equivalent.
  • Experiència professional: mínim 2-3 anys realitzant funcions similars.
  • Coneixements tècnics: domini d’Excel, Office i eines de treball telemàtiques (videotrucades, calendaris compartits, etc.). Coneixement en justificacions econòmiques de subvencions públiques i privades.
  • Idiomes: català i castellà amb nivell alt escrit. Es valorarà positivament el coneixement d’un tercer idioma.
  • Sensibilitat: es valorarà especialment persones amb sensibilitat cap al sector de la medicina integrativa i alineades amb els valors de l’economia social.
Ves al contingut