Tècnic/a administratiu d’habitatge

FUNDACIÓ HABITAT3 TERCER SECTOR SOCIAL

Fins el 31/03/2025


SALARI: 25.911,72€ bruts anuals.

La Fundació Hàbitat3  és una gestora d’habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat. El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.

L’objectiu principal de l’àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l’ús dels habitatges.

Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d’habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.

Funcions a desenvolupar:

  • Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d’habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d’inversió.
  • Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d’habitatge.
  • Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.
  • Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se’n derivin.
  • Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.
  • Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.

Experiència laboral i coneixements:

  • Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d’habitatges.
  • Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.
  • Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).
  • Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.

També es valoraran:

  • Coneixement i experiència de treball amb el sistema d’administració de finques TAAF
  • Experiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.

Competències necessàries:

  • Capacitat relacional.
  • Capacitat d’influència.
  • Visió sistèmica i capacitat analítica.
  • Orientació a resultats.

Oferim:

  • Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)
  • Incorporació immediata.
  • Bon ambient de treball.
  • Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc.
  • Modalitat de treball híbrida.

Valorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%.

Ves al contingut