Tècnic/a administratiu d’habitatge
Enviar CV a jcarbonell@habitat3.cat
Fins el 31/03/2025
SALARI: 25.911,72€ bruts anuals.
La Fundació Hàbitat3 és una gestora d’habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya que treballa amb les entitats socials i les administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat. El nostre propòsit és ser la Fundació referent en habitatge de lloguer social a Catalunya i contribuir a la inclusió de les famílies que acompanyem.
L’objectiu principal de l’àrea comercial és aconseguir habitatges pels programes que la Fundació desenvolupa amb altres entitats socials i les administracions públiques mitjançant la compra o la cessió temporal de l’ús dels habitatges.
Estem cercant una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics en matèria de gestió de BBDD, gestió de les ofertes i captació d’habitatges i operacions de compra i cessió dels habitatges que es destinaran als programes que la Fundació desenvolupa amb Entitats Socials i administracions públiques.
Funcions a desenvolupar:
- Gestió directa dels processos administratius de compra i cessió d’habitatges, a través del tanteig i retracte, compra directa a particulars, entitats bancàries i fons d’inversió.
- Gestió administrativa dels documents propis dels processos de formalització de les compres d’habitatge.
- Gestió de la base de dades del CRM i TAAF.
- Mantenir la informació actualitzada i garantir la seva fiabilitat per tal de donar compliment a les obligacions contractuals que se’n derivin.
- Negociació amb propietaris, grans tenidors i col·laboradors externs.
- Càlcul de la viabilitat econòmica de les compres.
Experiència laboral i coneixements:
- Experiència en la gestió de BBDD i el la formalització dels processos de compra i cessió d’habitatges.
- Coneixements jurídics suficients sobre la documentació acreditativa de la titularitat de les finques.
- Domini del paquet Office i gestió de BBDD (Excel).
- Idiomes imprescindibles: Català i Castellà nivell alt.
També es valoraran:
- Coneixement i experiència de treball amb el sistema d’administració de finques TAAF
- Experiència prèvia en processos de compra a través de tanteig i retracte.
Competències necessàries:
- Capacitat relacional.
- Capacitat d’influència.
- Visió sistèmica i capacitat analítica.
- Orientació a resultats.
Oferim:
- Contracte indefinit a jornada completa (38,5 hores/setmana)
- Incorporació immediata.
- Bon ambient de treball.
- Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc.
- Modalitat de treball híbrida.
Valorable disposar de certificat de discapacitat mínim del 33%.