Tècnic/a Acompanyament persones grans SAD (Servei d’Assistència Domiciliària)

Intress

Respondre el formulari

Fins el 10/04/2025


SALARI: 1.824,39€ bruts mensuals + compte conveni 61,69€ + plus disponibilitat 287€ (x 14 pagues).

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Intress necessita un/a Tècnic/a Acompanyament per cobrir vacants estable, en el Servei d’Assistència Domiciliària, ubicat al casc antic de Barcelona.

  • El Servei d’Atenció Domiciliària (SAD) està pensat per ajudar les persones amb una autonomia limitada o en una situació de vulnerabilitat que necessiten suport a casa seva per mantenir-se en el domicili habitual amb unes condicions adients de convivència en el seu entorn familiar i comunitari.
  • La seva finalitat és donar suport a l’hora de realitzar les activitats quotidianes de la vida diària (higiene personal, anar a comprar, organització dels àpats i de la llar i d’altres) que s’estableixin en el pla de treball del SAD per promoure la seva autonomia personal i millorar la seva qualitat de vida.
  • Les persones que obtenen el reconeixement de la situació de dependència per part de la Generalitat de Catalunya tenen accés a aquest servei, entre altres. A banda, també hi tenen accés persones que pateixin una situació de risc social o vulnerabilitat sobrevinguda de caràcter temporal, que des dels serveis socials d’atenció primària municipal hagin valorat la necessitat de prescriure el servei.

Què faràs?

  • Ser el referent del seguiment del pla de treball individual de la persona o unitat familiar.
  • Coordinar-se amb la xarxa de serveis i recursos comunitaris del territori.
  • Aportar la documentació necessària al coordinador/a perquè pugui relacionar-se amb l’administració.

Què oferim?

  • Incorporació: immediata, t’estem esperant!
  • Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable.
  • Jornada: 38,5h setmanals.
  • Horari: tardes i guàrdies els caps de setmana.
  • Promoció interna dins de l’entitat.
  • Plans i formació de millora continuada.
  • Treball en equip i ambient de feina molt col·laboratiu.

Formaràs part d’una entitat dedicada a l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social

Requisits
Què esperem de tu?

Formació acadèmica necessària:

  • Grau universitari en Treball social, Piscología, Educació Social, Criminologia o estudis de l’àmbit social.

Experiència professional necessària:

  • Experiència en l’àmbit de l’exclusió social i/o treball comunitari.
  • Experiència i coneixement en espais de treball comunitari i grupal i xarxa de sensellarisme.

Coneixements necessaris:

  • Mínim nivell C de català i bona capacitat de redacció.
  • Coneixements d’eines informàtiques i de gestió.
  • Coneixement del barri i districte de Ciutat Vella.

Altres aspectes a valorar:

  • Haver treballat en programes d’exclusió social, inclusió social, atenció a la solitud no volguda i aïllament social i pobresa, amb coneixements o especialitats relacionades amb les problemàtiques amb les quals treballem.
  • Es valorarà coneixement d’idiomes (anglès o altres).
  • Bona capacitat resolutiva i d’organització del treball.

Aquesta oferta pot ser una bona oportunitat per formar part d’una gran entitat de l’àmbit social, molt conscienciada amb la realitat de la nostra societat.
Volem que t’hi quedis, perquè volem créixer amb tu!

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats al III Pla d’Igualtat d’Intress, al seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes , tant des d’Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere els seus processos selectius.

Ves al contingut