Suport de gestió a la direcció d’AFFAC
Enviar CV a seleccio@labiscuit.com
Fins el 23/06/2023
SALARI: 26.000 €- 28.000 €.
Qui som:
L’aFFaC som la Federació d’Associacions de Famílies d’Alumnes de centres públics més gran de Catalunya (affac.cat). Representem a les AFA de tot el sistema educatiu públic català (des de bressol fins a la universitat). Som més de 2.370 AFA i estem presents en el 100% de les comarques catalanes, representant més de 700.000 famílies.Treballem per garantir un sistema d’educació públic, inclusiu, gratuït, de qualitat,intercultural i feminista.
Per assolir aquest objectiu:
- Actuem com a agent d’influència social i política en favor de l’educació pública.
- Oferim suport, assessorament, formació i projectes a les AFA.
- Impulsem projectes amb enfocament de justícia global i realitzem estudis sobreeducació per contribuir a millorar els estàndards de qualitat de l’educació pública.
- Fomentem la participació associativa, la coordinació, el procés de reflexió i el desenvolupament de projectes comuns entre les AFA.
- Busquem un/a persona que doni suport a la gestió de la Direcció amb capacitat d’organitzar, planificar i gestionar comunicacions, documents i agenda de la figura de la direcció tècnica de l’entitat. Com també per a realitzar seguiment i atenció telefònica de tasques executives i amb capacitat d’aprenentatge, responsabilitat, iniciativa i dots de comunicació.Treballarà sota la direcció de l’aFFaC i en coordinació amb les diferents àrees tècniques de l’entitat, i en relació amb altres entitats, amb els usuaris finals, les AFA i les famílies dels centres educatius catalans.
DETALL DE L’OFERTA
Càrrec: Suport de gestió a la Direcció d’AFFaC.
Lloc de treball: Barcelona.
Període: Indefinit.
Tasques: La seva responsabilitat principal serà la gestió i el suport en les àrees de comunicació i d’administració a la Direcció de l’AFFaC. Donant suport a les tasques administratives,de comunicació i de gestió que es deriven de Direcció. Les principals tasques i responsabilitats seran:
- Preparar i redactar e-mails i documents complexos seguint les indicacions de la Direcció de l’entitat.
- Coordinació amb la supervisió i la documentació de gestió empresarial, confidencial o no, i l’arxiu de manera organitzada segons el propi criteri per facilitar el seu accés posterior.
- Cercar i facilitar informació en documents oficials, revistes, diaris, publicacions especialitzades, pàgines web, etc., i realitzar una anàlisi i un resum segons les indicacions de la Direcció.
- Gestionar l’agenda de treball de la Direcció (reunions, viatges, cites,esdeveniments, etc.).
- Organitzar, planificar i gestionar viatges de treball de la Direcció (vols, trens, hotels, restaurants, etc.).
- Assistir a reunions i redactar els informes o actes sobre els temes tractats.
- Vetllar per la implementació de les indicacions de la Direcció per tal que es realitzin tal com s’ha disposat.
- Filtrar i atendre trucades telefòniques dirigides a la Direcció.
- Realitzar l’atenció a persones que per un motiu o altre necessitin dirigir-se la Direcció i procurar oferir-les solucions més adequades.
- Realitzar tasques executives i facilitar informació per delegació directa de la Direcció.
- Suport en el seguiment de xarxes socials i mitjans de comunicació sobre temàtiques vinculades al món social i educatiu.
Requisits:
- Formació a nivell de CFGS, Grau o Llicenciatura en l’àmbit de ciències socials (ADE,economia,sociologia,ciències polítiques,educació infantil i/o primària,periodisme…).
- Coneixement i experiència en tasques administratives i comunicatives de mínim 2 anys.
- Destresa amb la planificació i gestió de seguiment de tasques.
- Capacitat de treball en equip i en un entorn amb múltiples actors.
- Coneixement de programes vinculats a la gestió i planificació d’agendes, reunions i documentació (Google Calendar, Zoom,BiBi…).
- Domini d’eines d’Office.
- Valorable coneixement d’altres eines informàtiques.
- Capacitat en comunicació escrita,redacció d’emails de l’entitat i administracions oral. Es valorarà coneixement amb altres llengües.
- Sensibilització, motivació i compromís pel món social.
- Valorable experiència i/o formació en gestió i implementació de projectes.
- Nivell alt de català tant parlat com escrit (mínim C1).
- Coneixement d’anglès.
Oferim:
- Lloc de treball: seu de l’aFFaC a Barcelona (1 dia de teletreball a la setmana).
- Jornada: 40 hores setmanals (flexibilitat horària).
- Incorporació immediata.
- Retribució: en funció de l’experiència i vàlua aportada. Entre 26.000€ – 28.000€ bruts anuals que dependrà de les competències professionals demostrades).
Procés de Selecció: Podeu enviar el vostre CV i una carta de motivació al següent correu:seleccio@labiscuit.comindicant en l’assumpte: “Suport de gestió a la Direcció d’AFFaC”. Data límit d’admissió de candidatures: 14/06/202
Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya (aFFaC) – C/ Cartagena, 245, àtic (08025, Barcelona) | Tel. 93 435 76 86 – affac@affac.cat