Suport administratiu àrea Recursos
Fundació Privada ECOM
Enviar CV a recursoshumans@ecom.cat
Fins el 16/02/2024
SALARI: 1.168,02€ bruts mensuals x 14 pagues.
Suport administratiu per a l’àrea de Recursos d’ECOM
Funcions i tasques a desenvolupar:
La missió del lloc de treball és la de donar suport administratiu per la correcta gestió i execució a l’àrea de Recursos:
- Suport en la gestió relacionada amb l’àrea de Recursos (comptabilitat, fiscalitat i facturació)
- Gestió documental i manteniment de l’arxiu de l’àrea de Recursos.
- Gestió estoc material EPIS.
- Gestions relacionades amb els clients i proveïdors de l’entitat.
Requeriments:
- Formació: CFGS d’administració.
- Domini del paquet Office 365 on-line.
- Nivell C català.
- Coneixement sobre associacionisme i tercer sector.
- Coneixement programa A3 ERP.
Experiència:
- Mínim un any d’experiència en lloc de treball.
Competències:
- Treball en equip.
- Compromís.
- Atenció centrada en la persona.
- Adaptació al canvi.
- Capacitat de comunicació i interrelació amb diferents públics.
- Capacitat d’organització i planificació del treball.
- Empatia.
Valorarem:
- Persona amb discapacitat.
- Coneixement d’eines 2.0.
Oferim:
- Incorporació immediata.
- Jornada laboral a temps complet, de 35 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres tots els matins i dues tardes.
- Contracte Indefinit amb la categoria professional d’oficial administratiu/va de 1ª.
- Lloc de treball: seu ECOM Gran Via (Gran Via de les Corts Catalanes, 562, 2a, Barcelona)