Secretari/a Tècnic/a

Federació Catalana de Joves Cambres

Enviar CV a presidencia@jci.cat

Fins el 21/04/2024


SALARI: No especificat.

La Jove Cambra Internacional (JCI) és una associació sense ànim de lucre de joves actius/ves entre 18 i 40 anys que contribueix a la transformació de la societat. La JCI és un mitjà per canalitzar les idees de joves líders amb inquietuds a través de projectes de desenvolupament social, econòmic i cultural; tant a nivell local com nacional i internacional. A la vegada, la JCI proporciona als i les joves l’oportunitat de formar-se, fer networking i treballar conjuntament amb altres organitzacions amb l’objectiu de generar un impacte positiu en la societat.

Tasques i funcions:

  • Gestió de tot el cicle de les subvencions de l’entitat: sol·licitud, seguiment i justificació.
  • Cercar subvencions i oportunitats per potencials convenis i/o esponsoritzacions privades.
  • Control pressupostari i de la comptabilitat de la JCI Catalunya, coordinant-se amb l’àrea de Tresoreria de l’entitat.
  • Relació amb proveïdors i altres stakeholders.
  • Suport a la gestoria per a les obligacions fiscals de l’entitat.
  • Efectuar pagaments, control i seguiment.
  • Donar suport en la implementació dels projectes anuals aprovats.
  • Organitzar les tres assemblees de l’entitat, amb el suport de Junta i Joves Cambres Locals.
  • Gestió del local de la Seu de l’entitat.
  • Gestió de l’arxiu documental de l’entitat.
  • Actualitzar i gestionar la base de dades de l’entitat.
  • Redactar memòries i informes finals de l’activitat.
  • Suport a la recerca de fonts de finançament privades (patrocinadors i sponsors).
  • Suport a la gestió de la comunicació interna.
  • Suport comunicatiu amb JCI Internacional i organismes oficials.
  • Suport a la comunicació de l’entitat: xarxes socials, comunicats i notes de premsa.
  • Assistència a la Junta Directiva i Presidència (canvi de membres, organització de viatges, reunions…).

Perfil requerit:

  • Experiència en llocs d’administració, gestió econòmica o secretaria de direcció.
  • Experiència amb la gestió de subvencions.
  • Nocions de comptabilitat.
  • Nivell alt de llengua catalana i excel·lent redacció en català.
  • Anglès fluid, tant escrit com parlat.
  • Informàtica: Bon domini del paquet office i sistema Google.
  • Valorable programes d’edició d’imatge, Mailchimp i WordPress.
  • Carnet de conduir B i vehicle propi.
  • Persona proactiva, capacitat d’autogestió, comunicativa i organitzada.
  • Es valorarà experiència en el món associatiu juvenil i/o organitzacions sense ànim de lucre.

Condicions:

  • Treball en un entorn jove i dinàmic, amb bon ambient i ganes de tirar endavant projectes propis.
  • Jornada completa (40h setmanals).
  • El lloc habitual de treball serà a la seu central, ubicada a Barcelona.
  • S’haurà de treballar aproximadament un dissabte per trimestre, que es recuperarà com a dia festiu, sempre acordat i avisat amb antelació.
  • Dependència directa de la Junta Directiva Nacional, i del/a President/a Nacional de l’entitat.
Skip to content