Responsable gestió interna i econòmica entitat
Enviar CV a cehdaghana@cehdaghana.org
Fins el 21/11/2023
SALARI: 24.103,20€ bruts anuals.
RESPONSABLE DE GESTIÓ INTERNA i ECONÒMICA D’ENTITAT / UBICACIÓ: SEU DE CEHDA (BARCELONA)
OBJECTIU DE LA CONTRACTACIÓ
- La plaça té per objectiu assegurar la gestió econòmica i interna de CEHDA i dels seus projectes a Catalunya.
LLOC DE TREBALL
- Oficina de CEHDA a Barcelona, al barri del Raval.
ORGANIGRAMA
- Dependència de la Coordinació General de CEHDA.
FUNCIONS
- Gestió i control pressupostari i financer global de l’organització.
Projectes i subvencions:
- Elaboració dels pressupostos per a la seva presentació a convocatòries (subvencions, licitacions, etc…) segons els requisits de cada convocatòria.
- Manteniment de reunions amb les persones responsables dels projectes/serveis, en el cas de subvencions per a definir, els recursos materials i humans necessaris a pressupostar.
- Respostes a requeriments i reformulacions econòmiques dels projectes.
- Monitoritzar regularment l’estat econòmic dels projectes d’acord amb el pressupost establert, assegurant periòdicament la correcta imputació de les despeses i la programació financera, donant resposta a possibles desviacions.
- Supervisar que el personal tècnic va recopilant tota la documentació i informació de despesa de cada projecte des del seu inici.
- Justificació econòmica intermèdia i finals de projectes. Responsable final justificacions econòmiques.
Comptabilitat i tresoreria:
- Control del registre de despeses i ingressos realitzat des de comptabilitat.
- Control de l’estat d’ingressos de finançadors.
- Supervisió a persona comptable dels pagaments i de facturació de l’entitat.
- Contacte i negociació amb els bancs.
- Coneixement en profunditat del programa comptable propi en col·laboració amb gestoria externa contractada.
- Supervisió de rendició de comptes i quadratge de caixa periòdics.
- Previsió de tresoreria: control del flux de caixa i de comptes bancaris i tresoreria. Actualització del pla de tresoreria i sol.licitud pòlisses i tancaments pòlisses obertes.
- Presentació a l’equip de coordinació del seguiment pressupostari i de tresoreria mensualment.
Finançament:
- Previsió de necessitat de fons (serveis, subvencions) i recerca de noves línies de finançament.
Gestoria i administració:
- Seguiment de la presentació d’impostos trimestrals i anuals.
- Supervisió de models trimestrals i anuals presentats per la gestoria.
- Consultes jurídico-notarials.
- Supervisió de l’elaboració de la informació per a la memòria econòmica anual i dipòsit de comptes.
- Gestions per a l’obtenció de Declaració d’Utilitat Pública.
Gestió i control:
- Interlocució amb auditories.
- Supervisió dels aspectes legals de l’entitat: protecció de dades, assegurances, compliment normatiu, riscos laborals i altres.
- Distribució dels costos indirectes d’entitat i nòmines en els projectes finançats i redistribució segons aprovacions/denegacions de projectes.
Tecnologies de la informació i la comunicació:
- Manteniment de l’equipament informàtic de l’entitat.
- Gestió dels comptes de correu del personal (altes, baixes i resolució d’incidències)
- Gestió del drive de l’entitat.
- Anàlisi de necessitats informàtiques per millorar l’eficiència i eficàcia comunicativa i de gestió (contrasenyes, drive, pdf, zoom etc)
Laboral:
- Coordinació amb la gestoria per altes i baixes de personal, ITs, etc.
- Gestió de contractació del personal (signatura contracte, etc)
- Revisar de les nòmines i ordenar-ne el pagament.
- Controlar els pagaments d’IRPF i Seguretat Social.
PERFIL QUE ES REQUEREIX
FORMACIÓ PREFERENT:
- Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA:
- 2 anys experiència demostrable en gerència econòmica i gestió; es valorarà positivament si és en entitats del tercer sector.
- Coneixement i experiència demostrable en gestió de subvencions en l’àmbit de les entitats del tercer sector social.
- Es valorarà coneixement i experiència en justificacions econòmiques a l’ACCD.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES:
- Nivell alt oral i escrit del català i del castellà.
- Nivell mig d’anglès.
- Nivell alt paquet Office (word, excel avançat, powerpoint, etc)
- Domini d’eines d’ofimàtica (pdf, wordpress,IG,FB)
- Eines de Google Drive (google calendar, meet, etc)
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:
- Experiència amb grans taules d’Excel (taules dinàmiques).
- Coneixements de comptabilitat i eines de gestió comptable.
- Coneixements de gestió pressupostària.
- Coneixements en gestió fiscal (impostos, retencions, liquidacions, etc.)
COMPETÈNCIES TRANSVERSALS:
- Orientació a resultats i resolució de problemes.
- Flexibilitat i capacitats de resposta al canvi.
- Planificació i organització.
- Capacitat relacional i comunicativa.
- Treball en equip.
TIPUS DE CONTRACTACIÓ:
- Jornada de 30h/setmanals.
- Prestacions: Contracte indefinit amb dos mesos de prova.
- Incorporació: 1 de desembre 2023.
PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
- Envia la teva proposta de carta de presentació i CV per correu electrònic abans del 21 de Novembre de 2023 a cehdaghana@cehdaghana.org indicant a l’assumpte del correu “gestió econòmica CEHDA”
Després de finalitzar el període de recepció de candidatures per a aquest lloc, s’entendran com desestimades aquelles amb les quals CEHDA no estableixi contacte en el termini de deu dies.
CEHDA promou la igualtat d’oportunitats de totes les persones i estableix mesures d’acció positiva per als qui per raó de diversitat funcional o d’exclusió social i/o cultural pertanyen a grups infrarepresentats en els llocs que
s’ofereixen. Pel que cap candidatura amb perfil vàlid serà rebutjada per la seva diversitat funcional o per estar cultural o socialment exclosa per raó de naixement, ètnia, raça, sexe, gènere o qualsevol altra condició o circumstància personal, social o cultural.