Responsable del projecte de Formació
Fundació Migra Studium
Enviar CV a mc.delafuente@migrastudium.org
Fins el 22/01/2025
SALARI: Segons conveni d´Acció Social.
Busquem una persona que, en dependència de direcció, sigui la responsable del Projecte de Formació i coordini els cursos de formació laboral de l’entitat.
Funcions com a Coordinador/a del projecte de Formació Laboral:
- Planificar, dissenyar, executar i avaluar les activitats pròpies del projecte.
- Garantir que l’equip del projecte acull, acompanya i fa el seguiment de les persones que participen en el projecte, especialment a les que tinguin necessitats especials (atenció, diagnòstic, disseny de plans de treball i formació, avaluació social, gestió documental i elaboració d’informes, derivacions a altres entitats i serveis, …).
- Ajudar en la cerca de materials, metodologies que permetin la millora contínua del projecte.
- Acompanyar l’equip voluntari (acollida, seguiment, proposta de formació…) i planificar les prioritats i tasques a desenvolupar.
- Participar activament en:
- Reunions de coordinació de l’equip del projecte de formació.
- Activitats de formació i reunions de treball que es proposin des de la direcció de l’entitat.
- Treball en xarxa amb altres entitats i altres agents que siguin necessàries per al funcionament del projecte i el seguiment de les persones
- Realitzar les tasques de gestió que es derivin del projecte:
- Administratives (entrevistes d’accés, seguiment de l’assistència, contacte amb les alumnes, certificats…).
- Avaluació periòdica dels objectius i redacció de la memòria.
- Relacionades amb la comunicació i difusió.
Funcions com a Responsable del projecte de Formació
- Coordinar, gestionar i fer el seguiment del projecte.
- Coordinar i acompanyar l’equip del projecte distribuint tasques.
- Convocar i proposar l’ordre del dia de les reunions de coordinació de l’equip del projecte (tècnics/ques i/o voluntariat).
- Ser el referent tècnic del projecte dins i fora de la fundació.
- Supervisar la definició i redacció del projecte (objectius, activitats, pressupost).
- Avaluar periòdicament el projecte i redactar la memòria final
- Gestionar la incorporació del voluntariat al projecte seguint les indicacions de la responsable de voluntariat.
- Vetllar pel bon ús, l’ordre i la neteja dels espais i materials necessaris per al desenvolupament del projecte.
- Participar activament en:
- Reunions de responsables de projectes.
- Activitats de formació i reunions de treball que es proposin des de la direcció de l’entitat.
- Establir col·laboracions i participar en el treball en xarxa amb altres entitats altres agents que siguin necessàries per al funcionament del projecte i el seguiment de les persones
- Donar informació relacionada amb els projectes i serveis de Migra Studium.
- Participar a les accions de sensibilització de l’entitat.
Requisits
- Titulació de grau universitari, preferentment en l’àmbit de les ciències socials.
- Experiència en projectes d’acompanyament a persones migrants.
- Identificació i compromís amb la missió i valors de la fundació Migra Studium.
- Competència socioeducativa en el treball amb persones migrades.
- Domini escrit i parlat del català, castellà i anglès.
- Es valoraran coneixement d’altres llengües.
- Coneixement dels recursos i serveis socials a la ciutat de Barcelona.
- Habilitat en les relacions interpersonals.
- Capacitat de treball en equip.
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
- Experiència en tasques de gestió i en la col·laboració en entitats socials
- Experiència en el treball i gestió d’equips voluntaris
- Domini d’eines informàtiques i coneixement de CRM.
Condicions laborals
- Incorporació: febrer- març de 2024.
- Jornada de 38,5h en horari de matí i tarda.
Persones interessades enviar el seu currículum a mc.delafuente@migrastudium.org indicant “Oferta Formació”