Responsable de Serveis Generals i Logística
ASSÍS
Enviar CV a persones@assis.cat
Fins el 18/06/2024
SALARI: 31.292€ bruts anuals.
Coordinació de l’àrea de serveis generals
- Coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos gestionats per Assís (responsable voluntariat i serveis bàsics, equip tècnic, equip de captació i aliances…) per contribuir a assegurar el correcte funcionament del centre de dia, edificis, allotjaments i esdeveniments.
- Coordinació de l’equip a càrrec (personal de manteniment i logística)
- Gestió i seguiment econòmic de proveïdors de logística, manteniment i tecnologia.
- Gestió d’empreses externes de neteja i càtering.
- Suport a la direcció en els aspectes de manteniment, logística i, en general, de serveis de suport en el disseny, el desenvolupament i el seguiment de nous projectes.
- Propostes de millora de l’eficàcia i l’eficiència de l’àrea.
Manteniment
- Seguiment i supervisió del manteniment preventiu i correctiu de la seu de l’entitat, dels recursos residencials i dels pisos socials.
- Seguiment i supervisió de l’adequació (mobiliari, electrodomèstics…) a les llars assistides per Assís.
- Responsabilitat sobre el control sanitari específic per als aliments així com de les instal·lacions i de la seva desinfecció.
- Seguiment i supervisió de les actuacions en l’àmbit de la telefonia, hardware i software informàtic.
Logística
- Gestió dels inventaris (seguiment dels estocs, previsió necessitats, anàlisi i millora, previsió caducitats d’aliments…) en coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos d’Assís.
- Coordinació dels transports de recollides regulars i esporàdiques i transports entre magatzems i entre recursos residencials.
- Anàlisi i seguiment de les necessitats de materials (aliments, roba, productes higiènics, productes de neteja, productes consumibles…) en coordinació amb l’equip tècnic i amb la responsable de voluntariat i serveis bàsics per a establir. previsions de necessitats i fer propostes de millora.
- Compres recurrents i puntuals del material necessari que no es pugui obtenir per donació.
- Suport logístic i de compres per a esdeveniments (fires, sopar solidari…)
Requisits d’experiència professional i competències tècniques:
Pots encaixar en aquesta vacant si aportes els següents coneixements i experiència, preferentment en entitats socials similars a Assís en: Manteniment i gestió d’edificis, logística i gestió d’estocs, seguretat alimentària, tecnologies de la informació i comunicació, sistemes de certificació i qualitat i legislació i normatives pròpies de les entitats del sector. Així com competències en:
- Gestió de projectes: sistemes i eines de control, seguiment i avaluació.
- Tècniques de recollida i d’anàlisi de la informació i de resultats. Redacció de propostes, informes, documents, memòries, etc.
- Metodologies i tècniques per a la planificació i l’organització del treball.
- Metodologies i tècniques per a la presa de decisions, l’anàlisi i la solució de problemes.
- Gestió per processos i per objectius.
- Ofimàtica, aplicacions de gestió i sistemes d’informació i comunicació. Ús efectiu d’un ERP (Enterprise Resource Planning) i un CRM (Costumer Relationship Management)
- Capacitat de cerca i comparació de subministradors i productes de naturalesa variada.
- Català i castellà parlats, llegits i escrits. Es valoraran els coneixements d’altres idiomes.
Competències personals:
- Planificació i visió estratègica.
- Facilitat per al treball en equip.
- Tècniques de comunicació, negociació, atenció i assessorament per a comunicar-se la resta de persones professionals i voluntàries de l’entitat.
- Lideratge i gestió d’equips de treball, de coordinació, control i seguiment de processos i de resultats.
- Flexibilitat.
- Innovació.
- Compromís social, amb les persones ateses, amb el servei i amb l’entitat.
Oferim:
- Contracte indefinit amb Conveni Acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc.
- Jornada de 38,5 hores setmanals amb incorporació immediata.
- Horari de 8h a 16h de dilluns a dijous de de 8h a 14:30h divendres, amb certa flexibilitat sempre que sigui compatible amb la correcta execució del servei.
- Bon ambient de treball en una associació compromesa amb la seva missió.
- Fins a 30 hores disponibles per a formació continuada a realitzar durant l’any.