Responsable de recursos humans
Enviar CV a assis@assis.cat
Fins el 24/12/2023
SALARI: Segons Conveni d’Acció Social, 31.292€ Bruts anuals (14 pagues).
ASSÍS treballa per millorar la qualitat de vida de les persones en situació de sense llar, oferint espais de relació positiva i fent-les protagonistes dels seus processos de canvi. Som una entitat que des de 2001 treballem de forma compromesa e innovadora per oferir atenció, serveis i acompanyament social i emocional a les persones ateses. Actualment, a ASSÍS, obrim un procés de selecció dirigit a incorporar una professional Responsable de Recursos Humans. Busquem una persona experta i motivada en la gestió d’equips que sigui part de la transformació cultural de l’entitat, cap a un model de treball humà i en equip dins d’una organització del Tercer Sector. A ASSÍS, seràs responsable de liderar i supervisar totes les activitats relacionades amb la gestió de recursos humans i l’administració del personal de l’organització.
FUNCIONS
- Acompanyar l’equip professional de l’entitat en el desenvolupament d’estratègia del canvi i la transformació cultural.
- Impulsar un clima de millora contínua, orientat a trobar noves maneres de millorar processos i persones.
- Desenvolupar i implementar les polítiques internes de recursos humans, mitjançant els plans d’Employee Engagement i Employer branding.
- Assegurar i vetllar pel compliment del conveni col·lectiu vigent.
- Desenvolupar i aplicar polítiques, protocols i procediments de recursos humans d’acord amb la legislació laboral vigent, brindant assessorament i suport al personal en assumptes relacionats amb qüestions laborals.
- Executar les tasques pròpies de contractació, nòmina, consultes del personal contractat i altres que puguin ser resoltes des del departament, juntament amb la resta de l’equip que el compongui.
- Control, gestió i arxiu de la documentació corresponent al personal de l’empresa i els aplicatius relacionats.
- Dur a terme les seleccions de personal marcades per la direcció i establir plans d’acollida de les noves incorporacions.
- Detecció de necessitats formatives, elaboració i seguiment del pla anual de formació i desenvolupament dels empleats/des.
PERFIL
- Títol universitari en Relacions Laborals, Psicologia o camp relacionat.
- Experiència comprovada mínima de 5 anys en rols de gestió de l’administració de personal.
- Coneixement profund de la legislació laboral i les millors pràctiques en recursos humans.
- Habilitats de lideratge excepcionals i capacitat per a treballar en equip.
- Excel·lents habilitats de comunicació i resolució de conflictes.
- Orientat a resultats i capacitat per prendre decisions informades.
- Coneixement de programari de gestió de recursos humans.
- Coneixement i ús de les TIC: Paquet Office (nivell avançat), coneixement de l’entorn 365.
- Català i castellà bilingüe.
COMPETÈNCIES
- Identificació amb ASSÍS.
- Capacitat relacional i de comunicació.
- Iniciativa i presa de decisions.
- Organització i gestió eficient del temps.
- Creativitat, dinamisme i innovació.
- Analitzar i resoldre problemes mitjançant la mediació i la negociació.
- Capacitat per liderar iniciatives.
CONDICIONS
- Ambient de treball col·laboratiu i dinàmic.
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Jornada completa 38.5h.
- Flexibilitat horària.
- Incorporació prevista: Desembre 2023.
- Lloc de treball: C/ Via Augusta, 405 -407 de Barcelona.