Responsable de centre dispositiu emergència. Lloret de Mar (Girona)
Accem
Enviar CV a rrhh.seleccion@accem.es
Fins el 31/10/2023
SALARI: Segons el conveni.
Funcions a desenvolupar:
- Coordinació, planificació, desenvolupament i seguiment de les accions del centre.
- Coordinació i gestió d’equips.
- Suport en el seguiment, l’avaluació, la justificació tècnica i econòmica del programa.
- Suport en l’elaboració d’informes, material i documentació.
- Orientació, assessorament, suport tècnic i metodològic a l’equip d’acollida. Seguiment i supervisió atenció a usuaris/es.
- Control, gestió, seguiment i informe de places d’acollda a través d’aplicacions informàtiques. – Organització i participació en reunions de coordinació i seguiment del programa.
- Altres tasques que pugui requerir el programa.
Lloc: Lloret de Mar (Girona)
Titulació: Llicenciatura, Diplomatura o Grau (àmbit de ciències socials).
Categoria professional: Grup professional 1 (Categoria Responsable de Centre).
Requisits:
- Experiència prèvia en la gestió i intervenció en programes d’atenció i intervenció amb persones migrants i/o sol·licitants i beneficiàries de protecció internacional.
- Experiència en coordinació i gestió d’equips.
- Experiència en l’elaboració, la planificació, el desenvolupament, l’avaluació, la gestió i la justificació de programes.
- Habilitat per dinamitzar i treballar en equip.
- Habilitats per a la mediació i la resolució de conflictes.
- Capacitat organitzativa i resolutiva.
- Habilitat per a la comunicació oral i escrita.
- Maneig avançat de Word i Excel.
- Coneixement d’idioma/es: anglès o/i francès o/i altres.
Oferim: Contracte eventual fins el 31/12/2023.